2021-06-09 Pirkimas 544012 Šiaulių miesto savivaldybės administracija
Šiaulių miesto savivaldybės administracijai Vasario 16-osios g. 62, 76295 Šiauliai
|
2021-06-09 Į 2021-05-21
|
Nr. 4S-598 Nr. S-1870
|
VERTINIMO IŠVADA
Viešųjų pirkimų tarnyba (toliau – Tarnyba), vadovaudamasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 95 straipsnio 1 dalies 2 punktu, atliko Šiaulių miesto savivaldybės administracijos (toliau – Perkančioji organizacija) vykdomo viešojo pirkimo dalinį vertinimą.
I dalis. Bendra informacija
Pirkimo* pavadinimas, numeris (jeigu skelbtas), pirkimo paskelbimo (kvietimo pateikti paraišką/pasiūlymą) data/ sutarties pavadinimas, data, numeris |
„Teisinių konsultacijų, susijusių su Šiaulių arenos perdavimu koncesijos sutarties pagrindu, teikimo ir dokumentų projektų rengimo paslaugos“, Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (toliau – CVP IS) skelbtas 2021-04-27, pirkimo Nr. 544012) (toliau – Pirkimas) |
Pirkimo vykdymo/sutarties sudarymo teisinis pagrindas |
Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymas (redakcija nuo 2020-08-01) (toliau – Įstatymas) |
Pirkimo būdas |
Skelbiama apklausa |
Planuojama (nenurodoma, jeigu pirkimas vertinamas iki vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūros), faktinė pirkimo/sutarties vertė Eur be PVM |
28 500,00 Eur be PVM (34 485,00 Eur su PVM)
|
Tiekėjas / teikėjas / rangovas / koncesininkas, juridinio asmens kodas (su kuriuo sudaryta sutartis) |
– |
Pirkimo/sutarties vertinimo apimtys/etapas |
Dalinis vertinimas dėl kvalifikacijos reikalavimų / Pirkimo vertinimas iki sutarties sudarymo |
Pirkimas finansuojamas ES lėšomis, projekto pavadinimas, Įgyvendinančioji institucija |
–
|
Jei dėl pirkimo/sutarties vyksta teismo procesas, nurodyti ieškinio (skundo) dalykus, bylos šalių pavadinimus, ar taikomos laikinosios apsaugos priemonės, teisminio nagrinėjimo stadija, pvz., apygardos, apeliacinis teismas |
Nevyksta |
*viešasis pirkimas/pirkimas, atliekamas gynybos ir saugumo srityje/pirkimas, atliekamas vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų/įmonių, veikiančių energetikos srityje, energijos ar kuro, kurių reikia elektros ir šilumos energijai gaminti, pirkimas/koncesija
II dalis. Vertinimo apimtyje nustatyti pažeidimai
III dalis. Kiti nustatyti pažeidimai
IV dalis. Sprendimas
Atsižvelgusi į nustatytas aplinkybes, Įstatymo 17 straipsnio 1 dalyje įtvirtintų lygiateisiškumo, nediskriminavimo ir proporcingumo principų bei Aprašo 7 punkto ir 21.3.2 papunkčio pažeidimus bei įvertinusi tai, kad nesant galimybės nustatytų pažeidimų ištaisyti, Tarnyba įpareigoja Perkančiąją organizaciją:
Tarnyba pažymi, kad Perkančioji organizacija, nusprendusi pradėti naują pirkimą dėl to paties Pirkimo objekto, turi atsižvelgti į šioje vertinimo išvadoje konstatuotus pažeidimus ir pateiktas pastabas bei pirkimo dokumentus rengti taip, kad nebūtų pažeistos Įstatymo ir Aprašo nuostatos. Perkančioji organizacija, nesutikusi su Tarnybos pateiktu įpareigojimu, gali apskųsti šį administracinį sprendimą per 1 (vieną) mėnesį nuo jo gavimo dienos. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymu ir Lietuvos Respublikos ikiteisminio administracinių ginčų nagrinėjimo tvarkos įstatymu, skundai paduodami Lietuvos administracinių ginčų komisijai (Vilniaus g. 27, 01402 Vilnius) ar Vilniaus apygardos administraciniam teismui (Žygimantų g. 2, 01102 Vilnius). |
[1] Mažos vertės pirkimų tvarkos aprašas, patvirtintas Viešųjų pirkimų tarnybos 2017-06-28 direktoriaus įsakymu Nr. 1S-97 (redakcija nuo 2019-11-01).
[2] „Perkančioji organizacija užtikrina, kad vykdant pirkimą būtų laikomasi lygiateisiškumo, nediskriminavimo, abipusio pripažinimo, proporcingumo, skaidrumo principų“.
[4] „konsultacijas dėl Šiaulių arenos suteikimo koncesijos sutartimi procedūrų vykdymo iki konkurso procedūrų (pasirengimo koncesijos konkursui etapas) ir konkurso vykdymo etape; pastabų ir pasiūlymų pateikimą dėl Teisinių paslaugų gavėjo pateiktų dokumentų projektų; Dokumentų projektų, kurie reikalingi koncesijos suteikimo procedūrose parengimą; Atsakymų projektų į pretenzijas ar skundus, ar prašymus parengimą; Konsultacijas dėl Teisinių paslaugų gavėjo gautų pretenzijų, skundų, prašymų, susijusių su Šiaulių arenos perdavimo koncesijos sutartimi procedūrų vykdymu, kai nereikia ruošti atsakymų ar kitų dokumentų projektų; Kreipimusi į valstybės institucijas ar įstaigas, į kontroliuojančias institucijas projektų parengimą; Atstovavimą valstybės institucijose ar įstaigose, kontroliuojančiose institucijose sprendžiant Šiaulių arenos suteikimo koncesijos sutartimi, klausimus; Dalyvavimą derybose su Teisinių paslaugų gavėjo pakviestais subjektais; Konsultacijas dėl tinkamo Plano įgyvendinimo; kitas konsultacijas“.
[5] „Šiaulių arenos koncesijos suteikimo konkurso sąlygų su priedais įskaitant, bet neapsiribojant ir koncesijos sutarties projekto parengimu, pagal aktualią Koncesijų įstatymo 31 straipsnio ir Metodinių rekomendacijų privataus subjekto atrankai viešojo ir privataus sektorių partnerystės projektuose, patvirtintų VšĮ Centrinės projektų valdymo agentūros direktoriaus įsakymu redakciją ir pavyzdinius dokumentus parengimas, juos pritaikant konkrečiai situacijai“.
[6] 2021-05-12. Paaiškinimai Tarnybai patvirtinti Komisijos 2021-05-14 posėdžio protokolu Nr.VPP-252.
[7] „pagal Lietuvos Respublikos advokatūros įstatymo 2 straipsnio 1 dalį, advokatų teikiamos teisinės paslaugos – tai teisės konsultacijos (patarimai teisės klausimais), teisinę reikšmę turinčių dokumentų rengimas, <...> pirkimo tikslas yra gauti Teisines paslaugas, kurios reikalauja specializuotos srities (koncesijos suteikimo srityje) žinių, o tai be abejo gali būti atskleista tik per patirties turėjimą“.
[8] „Planuojant pirkimus ir jiems rengiantis, negali būti siekiama išvengti apraše nustatytos tvarkos taikymo ar dirbtinai sumažinti konkurenciją. Laikoma, kad konkurencija yra dirbtinai sumažinta, kai pirkimu tam tikriems tiekėjams nepagrįstai sudaromos palankesnės ar nepalankesnės sąlygos“.
[10] „Perkančioji organizacija civilinės atsakomybės draudimo 500 000 Eur sumai reikalavimą nustatė atsižvelgdama į teisinių paslaugų sutarties pobūdį ir pirkimo objektą <...> Teisiniai santykiai, kurie kils iš teisinių paslaugų sutarties bus susiję su labai didelės svarbos objekto – Šiaulių arenos perdavimu koncesijos pagrindais. Perdavimas turi būti įvykdytas teisingai ir teisėtai, visos procedūros turi pilnai atitikti galiojančių teisės aktų nuostatas, nes priešingu atveju gali būti padaryta didelė žala viešajam interesui, kurios suma galėtų būti daug didesnė nei Teisinių paslaugų sutarties vertė“.
Komentarai
0 komentarų
Tam, kad paliktumėte komentarus prisijunkite