2021-03-23 Sveikatos mokymo ir ligų prevencijos centras, pirkimas Nr. 528223
Sveikatos mokymo ir ligų prevencijos centrui
Žiniai Europos socialinio fondo agentūrai
|
2021-03-23 Į
|
Nr. 4S-284 Nr. |
(7.4 Mr)
|
VERTINIMO IŠVADA
Viešųjų pirkimų tarnyba (toliau – Tarnyba), vadovaudamasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 95 straipsnio 1 dalies 2 punktu, atliko Sveikatos mokymo ir ligų prevencijos centro (toliau – Perkančioji organizacija) vykdomo viešojo pirkimo vertinimą.
I dalis. Bendra informacija
Pirkimo* pavadinimas, numeris (jeigu skelbtas), pirkimo paskelbimo (kvietimo pateikti paraišką/pasiūlymą) data/ sutarties pavadinimas, data, numeris |
„Įdiegto ir pritaikyto visuomenės sveikatos stiprinimo paslaugų valdymo tobulinimo poreikiams informacinių technologijų sprendimo pirkimas“ (Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje skelbtas 2021-01-16, pirkimo Nr. 528223) (toliau – Pirkimas) |
Pirkimo vykdymo/sutarties sudarymo teisinis pagrindas |
Viešųjų pirkimų įstatymas (aktuali suvestinė redakcija nuo 2020-08-01) (toliau – Įstatymas) |
Pirkimo būdas |
Atviras konkursas |
Planuojama (nenurodoma, jeigu pirkimas vertinamas iki vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūros), faktinė pirkimo/sutarties vertė Eur be PVM |
Planuojama vertė – 537600,00 EUR be PVM/ galimo Pirkimo laimėtojo pasiūlyta kaina – 535160,00 EUR be PVM |
Tiekėjas / teikėjas / rangovas / koncesininkas, juridinio asmens kodas (su kuriuo sudaryta sutartis) |
- |
Pirkimo/sutarties vertinimo apimtys/etapas |
Dalinis Pirkimo dokumentų vertinimas dėl kvalifikacijos reikalavimų ir ekonominio naudingumo vertinimo kriterijų / iki Pirkimo sutarties sudarymo |
Pirkimas finansuojamas ES lėšomis, projekto pavadinimas, Įgyvendinančioji institucija |
Projekto identifikacijos duomenys: 10.1.3-ESFA-V-918-01-0002, Europos socialinio fondo agentūra |
Jei dėl pirkimo/sutarties vyksta teismo procesas, nurodyti ieškinio (skundo) dalykus, bylos šalių pavadinimus, ar taikomos laikinosios apsaugos priemonės, teisminio nagrinėjimo stadija, pvz., apygardos, apeliacinis teismas |
- |
II dalis. Vertinimo apimtyje nustatyti pažeidimai
IV dalis. Sprendimas
Perkančioji organizacija nepagrindė Pirkimo neskaidymo į dalis, tačiau vertinant Pirkimo objekto apimtį, techninės specifikacijos nuostatas, darytina išvada, kad Pirkimo skaidyti į dalis nagrinėjamu atveju netikslinga. Atsižvelgiant į tai, kad minėtasis pažeidimas yra formalaus pobūdžio ir neturi įtakos Pirkimo rezultatams, Tarnyba apsiriboja vertinimu ir panaikina Tarnybos Perkančiajai organizacijai 2021-03-02 raštu Nr. 4S-209 pritaikytą įpareigojimą sustabdyti Pirkimo sutarties sudarymo procedūrą. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo 5 ir 17 straipsniais, nesutikę su Tarnybos išvada, Jūs galite ją apskųsti teismui šio įstatymo nustatyta tvarka.
|
Pastabos
Perkančiosios organizacijos darbuotojas E. Š. Vyriausiajai tarnybinės etikos komisijai pateiktoje privačių interesų deklaracijoje nenurodė savo komisijos nario statuso.
|
[1] „Perkančioji organizacija užtikrina, kad vykdant pirkimą būtų laikomasi lygiateisiškumo, nediskriminavimo, abipusio pripažinimo, proporcingumo, skaidrumo principų“.
[2] „Tarptautinis pirkimas privalo būti, o supaprastintas ar šio įstatymo 2 priede nurodytų socialinių ir kitų specialiųjų paslaugų pirkimas gali būti atliekamas skaidant pirkimo objektą į dalis, kurių kiekvienai numatoma sudaryti atskirą pirkimo sutartį, ir apibrėžiant šių dalių apimtį ir dalyką. Pirkimo objektas skaidomas į dalis kiekybiniu, kokybiniu pagrindu ar pagal skirtingus jo įgyvendinimo etapus“.
Komentarai
0 komentarų
Tam, kad paliktumėte komentarus prisijunkite