2021-02-26 AB Klaipėdos vanduo 526477
AB „Klaipėdos vanduo“ Žiniai Klaipėdos miesto savivaldybė
|
2021-02-26 Į 2021-02-03 2021-02-17 |
Nr. 4S-200(7.4 Mr) Nr. 2021/S.08-27 Nr. 2021/S.08-37 |
VERTINIMO IŠVADA
Viešųjų pirkimų tarnyba (toliau – Tarnyba), vadovaudamasi Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo 101 straipsnio 1 dalies 2 punktu, atliko AB „Klaipėdos vanduo“ (toliau – Perkantysis subjektas) vykdomo viešojo pirkimo vertinimą.
I dalis. Bendra informacija
Pirkimo* pavadinimas, numeris (jeigu skelbtas), pirkimo paskelbimo (kvietimo pateikti paraišką/pasiūlymą) data/ sutarties pavadinimas, data, numeris |
„Biurų įrangos priežiūra ir remontas“ (skelbtas Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (toliau – CVP IS) 2020-12-22, pirkimo Nr. 526477; toliau – Pirkimas) |
Pirkimo vykdymo/sutarties sudarymo teisinis pagrindas |
Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymas (redakcija nuo 2020-08-01) (toliau – Pirkimų įstatymas) |
Pirkimo būdas |
Supaprastintas atviras konkursas |
Planuojama (nenurodoma, jeigu pirkimas vertinamas iki vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūros), faktinė pirkimo/sutarties vertė Eur be PVM |
100 000,00 Eur be PVM |
Tiekėjas / teikėjas / rangovas / koncesininkas, juridinio asmens kodas (su kuriuo sudaryta sutartis) |
- |
Pirkimo/sutarties vertinimo apimtys/etapas |
Išsamus pirkimo procedūrų vertinimas po vokų plėšimo procedūros, sutartis nesudaryta |
Pirkimas finansuojamas ES lėšomis, projekto pavadinimas, Įgyvendinančioji institucija |
- |
Jei dėl pirkimo/sutarties vyksta teismo procesas, nurodyti ieškinio (skundo) dalykus, bylos šalių pavadinimus, ar taikomos laikinosios apsaugos priemonės, teisminio nagrinėjimo stadija, pvz., apygardos, apeliacinis teismas |
- |
II dalis. Vertinimo apimtyje nustatyti pažeidimai
IV dalis. Sprendimas
Atsižvelgiant į Vertinimo išvadoje II dalyje nustatytus Įstatymo pažeidimus, Tarnyba įpareigoja AB „Klaipėdos vanduo“ nutraukti pirkimo „Biurų įrangos priežiūra ir remontas“ (pirkimo Nr. 526477) procedūrą. Apie priimtą sprendimą dėl Tarnybos įpareigojimo prašome informuoti per 21 darbo dieną. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo 5 ir 17 straipsniais, nesutikę su Tarnybos išvada, Jūs galite ją apskųsti teismui šio įstatymo nustatyta tvarka. |
[1] Perkantysis subjektas užtikrina, kad vykdant pirkimą būtų laikomasi lygiateisiškumo, nediskriminavimo, abipusio pripažinimo, proporcingumo ir skaidrumo principų;
[2] AB „Klaipėdos vanduo“ generalinio direktoriaus 2020-09-02 įsakymas „Dėl viešųjų pirkimų komisijos sudarymo, pirkimo vykdytojų pagal CPO katalogą pirkimus vykdysiančių atsakingų asmenų skyrimo“ Nr. 2020/V-ADM.07-285; AB „Klaipėdos vanduo“ generalinio direktoriaus 2020-10-02 įsakymas „ Įsakymas dėl 2020-09-02 įsakymo“ Dėl viešųjų pirkimų komisijos sudarymo, pirkimo vykdytojų pagal CPO katalogą pirkimus vykdysiančių atsakingų asmenų skyrimo “ Nr. 2020/V-ADM.07-285“ dalinio keitimo“, AB „Klaipėdos vanduo“ generalinio direktoriaus 2020-12-22 įsakymas „Dėl viešųjų pirkimų komisijos nario keitimo“ Nr. 2020/V-ADM.07-400, AB „Klaipėdos vanduo“ generalinio direktoriaus 2020-12-03 įsakymas „Dėl pavedimo komisijai vykdyti „Biurų įrangos priežiūra ir remontas“ pirkimą“ Nr. 2020/V-ADM.07-379; AB „Klaipėdos vanduo“ generalinio direktoriaus 2021-01-18 įsakymas „Dėl 2020 m. gruodžio 3 d. įsakymo Nr. 2020/V-ADM.07-379 patikslinimo“ Nr. 2021/V-ADM.07-10;
[4] Pirkimas nėra skaidomas į pirkimo dalis. Pasiūlymai turi būti teikiami visam nurodytam Paslaugų kiekiui (apimčiai);
[5] Paslaugų kiekis (apimtis)-nustatyta techninėje specifikacijoje, pateiktoje pirkimo sąlygų 3 priede;
[6] Paslaugų teikimo vietos -Ryšininkų g. 11, Liepų g. 49 a, Šilutės pl. 49, kairių g. 13, Senoji Smiltelės g. 6 Klaipėda; Laugalių g. 2 b. Gargždai; Uosių g. 8, Dumpių k., Dovilų sen., Klaipėdos raj.;
[7] 2021-02-03 AB „Klaipėdos vanduo“ raštas ‚Dėl dokumentų, susijusių su pirkimu „Biuro įrangos priežiūra ir remontas“ (pirkimo Nr. 526477), pateikimo“ Nr. 2021/S.08-27;
[8]Tiekėjas privalo turėti teisę teikti Siemens įrangos techninio aptarnavimo paslaugas bei remontines detales, tenkinant įrangos gamintojų kokybės reikalavimus. Tiekėjas arba jo subrangovas turi būti įtrauktas į oficialų Siemens pastatų technologijų tiekėjų sąrašą https://new.siemens.com/global/en/products/buildings/partners/partner-finder.html;
[11] Tiekėjas privalo turėti teisę teikti Alcatel, Concept, Hikvision, Dahua, Hewlett-packard, Nashuuuatec arba Ricoh biuro bei duomenų perdavimo įrangos techninio aptarnavimo paslaugas bei remontines detales, tenkinant įrangos gamintojų kokybės reikalavimus, arba būti sudaręs sutartį su kitu gamintojo įgaliotu aptarnauti nurodytą įrangą, ūkio subjektu;
[12] Tiekėjas privalo turėti teisę teikti Siemens įrangos techninio aptarnavimo paslaugas bei remonto detales, tenkinant įrangos gamintojų kokybės reikalavimus. Tiekėjas arba jo subrangovas turi būti įtrauktas į oficialių Siemens pastatų technologijų tiekėjų sąrašą;
[13] Tiekėjas privalo turėti kvalifikuotus specialistus, atsakingus už sutarties vykdymą, turinčius būtinas žinias ir patirtį. Tiekėjo specialistai, atsakingi už būsimo pirkimo sutarties vykdymą turi atitikti šiuos žemiau nurodytus reikalavimus. Tiekėjo siūlomas specialistas gali padengti daugiau nei vieną reikalaujamą specialisto poziciją: a) Ne mažiau kaip vienas kvalifikuotas perkančiojo subjekto turimos Alcatel-Lucent telefoninių stotelių, balso perdavimo infrastruktūros administravimo ir integravimo specialistas; b) Ne mažiau kaip vienas kvalifikuotas perkančiojo subjekto turimos Ricoh arba Nashuatec biuro įrangos aptarnavimo specialistas; c) Ne mažiau kaip vienas kvalifikuotas perkančiojo subjekto turimos HP biuro įrangos aptarnavimo specialistas; d) Ne mažiau kaip vienas kvalifikuotas perkančiojo subjekto turimos Siemens įrangos aptarnavimo specialistas; e) Ne mažiau kaip vienas kvalifikuotas perkančiojo subjekto turimos Concept / Integriti įrangos aptarnavimo specialistas;
[14]http://www.cvpp.lt/index.php?option=com_vptpublic&task=sutartys&Itemid=109&filter_show=1&filter_limit=10&filter_jarcode=140089260&filter_supplier_jarcode=226107940&limitstart=0;
[16] Perkantysis subjektas užtikrina, kad vykdant pirkimą būtų laikomasi lygiateisiškumo, nediskriminavimo, abipusio pripažinimo, proporcingumo ir skaidrumo principų;
[17] Perkantysis subjektas turi siekti, kad: 1) prekėms, paslaugoms ar darbams įsigyti skirtos lėšos būtų naudojamos racionaliai; 2) <...>;
[18] Planuojant pirkimus ir jiems rengiantis negali būti siekiama išvengti šiame įstatyme nustatytos tvarkos taikymo ar dirbtinai sumažinti konkurenciją. Laikoma, kad konkurencija yra dirbtinai sumažinta, kai pirkimu nepagrįstai sudaromos palankesnės ar nepalankesnės sąlygos tam tikriems tiekėjams;
[19] LAT 2010 m. gegužės 4 d. nutartis civilinėje byloje Nr. 3K-3-126/2010, 2015 m. kovo 27 d. nutartis civilinėje byloje 3K-3-161-415/2015;
[20] Pirkimo sutartyje, kai ji sudaroma raštu, ar preliminariojoje sutartyje turi būti nustatyta:<...>3) kainodaros taisyklės, nustatytos pagal Viešųjų pirkimų tarnybos patvirtintą metodiką;
[21] Perkantysis subjektas užtikrina, kad vykdant pirkimą būtų laikomasi lygiateisiškumo, nediskriminavimo, abipusio pripažinimo, proporcingumo ir skaidrumo principų;
[22] Sutarčiai bus taikomas fiksuoto įkainio, su peržiūra, kainos apskaičiavimo būdas, nustatytas ir taikomas vadovaujantis kainodaros taisyklių nustatymo metodika, patvirtinta Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2017 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. 1S-95 „Dėl kainodaros taisyklių nustatymo metodikos patvirtinimo (aktualia redakcija). P.S. esant poreikiui, gali įsigyti techninėje specifikacijoje nenurodytų, tačiau su pirkimo objektu susijusių, paslaugų (su reikalingomis medžiagomis ir detalėmis, neviršijant 10 procentų sutarties vertės;
[24] 2021-02-17 AB „Klaipėdos vanduo“ raštas „Dėl paaiškinimo, susijusio su pirkimu „Biurų įrangos priežiūra ir remontas“ (pirkimo Nr.526477) pateikimo“ Nr. 2021/S.08-37;
[25]Pirkimo dokumentuose ir sutartyje nustačius fiksuoto įkainio kainodarą, pasiūlymo vertinimo metu yra vertinamas įkainio dydis ar įkainių suma. Jei pirkimo objektas susideda iš sudėtinių dalių ir pirkimo vykdytojas numato pirkti skirtingą prekių ir (ar) paslaugų kiekius ir (ar) apimtis, vertinant pasiūlymą, vertinama įkainių, padaugintų iš maksimalių ar numatomų įsigyti preliminarių kiekių ir (ar) apimčių arba lyginamųjų koeficientų suma (lyginamasis koeficientas turėtų būti suprantamas kaip rodiklis, nurodantis perkamo objekto sudėtinių dalių kiekio proporcinį paskirstymą.). Toks vertinimas turi būti taikomas nepriklausomai nuo to, ar preliminarūs kiekiai (apimtys) nurodomi vienetais ar suma;
[26] Žr. VPT informacijos medis, DUK https://klausk.vpt.lt/hc/lt/articles/360002955500
Komentarai
0 komentarų
Tam, kad paliktumėte komentarus prisijunkite