2021-01-04 Mažeikiųvandenys 166542
VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ TARNYBA
UAB „Mažeikių vandenys“ Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos | 2021-01-04 | Nr. | 4S -- 4S-2 (8.3) | |
Į | 2020-12-21 | Nr. | (29-2-2)-APVA-2039 |
VERTINIMO IŠVADA
Viešųjų pirkimų tarnyba (toliau – Tarnyba), vadovaudamasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 95 straipsnio 1 dalies 2 punktu, atliko UAB „Mažeikių vandenys“ (toliau – Perkančioji organizacija) vykdyto pirkimo vertinimą (Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūros prašymu (toliau – APVA).
I dalis. Bendra informacija
Pirkimo pavadinimas, numeris (jeigu skelbtas), pirkimo paskelbimo (kvietimo pateikti paraišką/pasiūlymą) data/ sutarties pavadinimas, data, numeris. | „Vandens gerinimo įrenginių rekonstrukcija Mažeikiuose“ 2014-01-14 skelbtas Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje, pirkimo Nr. 166542 (toliau – Pirkimas). |
Pirkimo vykdymo/sutarties sudarymo teisinis pagrindas. | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymas (redakcija nuo 2013-10-26) (toliau – Įstatymas). |
Pirkimo būdas | Supaprastintas ribotas konkursas. |
Planuojama (nenurodoma, jeigu pirkimas vertinamas iki vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūros), faktinė pirkimo/sutarties vertė Eur be PVM. | Planuojama Pirkimo vertė 15 000 000 Lt be PVM/ 4 344 300,28 Eurų be PVM. Pirkimo sutarties vertė 17 968 500 Lt su PVM / 5 204 037,30 Eur su PVM. |
Tiekėjas / teikėjas / rangovas / koncesininkas, juridinio asmens kodas (su kuriuo sudaryta sutartis). | UAB ,,Eigesa“ (125759732). |
Pirkimo/sutarties vertinimo apimtys/etapas | Dalinis vertinimas (dėl tiekėjų (UAB „Versina“, UAB „Filtrėja“ ir A. Žilinskio ir ko UAB, pateikusių pasiūlymą jungtinės veiklos sutarties pagrindu) (toliau – Tiekėjas) paraiškos atmetimo, kaip Tiekėjo neatitinkančio kvalifikacinių reikalavimų bei su tuo susijusios pretenzijos atmetimo / Pirkimo vertinimas po Pirkimo sutarties įvykdymo. |
Pirkimas finansuojamas ES lėšomis, projekto pavadinimas, Įgyvendinančioji institucija | „Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo sistemų renovavimas ir plėtra Mažeikių mieste“, projekto kodas 05.3.2-APVA-R-014-81-0002. Įgyvendinančioji institucija – APVA. |
Jei dėl pirkimo/sutarties vyksta teismo procesas, nurodyti ieškinio (skundo) dalykus, bylos šalių pavadinimus, ar taikomos laikinosios apsaugos priemonės, teisminio nagrinėjimo stadija, pvz., apygardos, apeliacinis teismas. – |
II dalis. Vertinimo apimtyje nustatyti pažeidimai
III dalis. Kiti nustatyti pažeidimai
- |
IV dalis. Sprendimas
Tarnyba, atlikusi Pirkimo dalinį vertinimą dėl Tiekėjo paraiškos atmetimo, kaip Tiekėjo neatitinkančio kvalifikacinių reikalavimų, bei su tuo susijusios pretenzijos atmetimą nenustatė Įstatymo nuostatų pažeidimų. Teikiame paaiškinimus bei pagrindžiančius argumentus, į ką buvo atsižvelgta atliekant Pirkimo šioje dalyje vertinimą:
Tarnyba, įvertinusi išdėstytą, pažymi, kad Perkančioji organizacija, vadovaudamasi Įstatymo 32 str. 1 d. „privalo išsiaiškinti, ar tiekėjas yra kompetentingas, patikimas ir pajėgus įvykdyti pirkimo sąlygas, todėl ji turi teisę skelbime apie pirkimą ar kituose pirkimo dokumentuose nustatyti minimalius kandidatų ar dalyvių kvalifikacijos (teisės verstis atitinkama veikla, finansinio, ekonominio ir techninio pajėgumo) reikalavimus ir pareikalauti, kad kandidatai ar dalyviai pateiktų pirkimo dokumentuose nurodytą informaciją ir kvalifikaciją patvirtinančius dokumentus <...>.“ Atsižvelgiant į Pirkimo objektą (statybos darbai ypatingame statinyje), nustatytas Kvalifikacinis reikalavimas pagrįstas ir proporcingas Pirkimo objektui. Pirkimo komisija vertindama tiekėjų kvalifikacijos atitiktį, vadovavosi Įstatymo nuostatomis (Įstatymo 32 str. 5 d.[2]), prašydama paaiškinti/patikslinti kvalifikacijos duomenis, kad įsitikintų, ar Tiekėjas, taip pat ir kiti tiekėjai, pateikę paraiškas Pirkimui, atitinka Pirkimo dokumentuos nustatytus kvalifikacinius reikalavimus. Pirkimo komisija dėl kvalifikacinių duomenų paaiškinimo/patikslinimo, vienodus reikalavimus taikė visiems tiekėjams, pateikusiems paraiškas. Pažymėtina, kad Tiekėjo jungtinės veiklos sutartyje prisiimti šalių įsipareigojimai (UAB „Versina“ atliks 20 proc. visų darbų, A. Žilinskio ir ko UAB “ atliks 5 proc. visų darbų ir UAB „Filtrėja“ atliks 75 proc. visų darbų), atsižvelgiant į Pirkimo objektą (statybos darbai ypatingame statinyje) neproporcingi šių tiekėjų kvalifikacijai (kvalifikacijos atestatus, suteikiančius teisę būti ypatingo statinio statybos rangovais turėjo tik UAB „Versina“ ir A. Žilinskio ir ko UAB). Taip pat Tiekėjas nepagrindė savo paaiškinimų, kaip UAB „Filtrėja“ teiks konsultavimo paslaugas (neturėdama teisės atlikti statybos darbus ypatingame statinyje) ir, kad 75 proc. Pirkimo objekto vertės sudaro „medžiagos ir įranga“. Tarnyba konstatuoja, kad Pirkimo komisija tinkamai įvertino Tiekėjo kvalifikaciją (pripažino neatitinkančia) ir pagrįstai atmetė Tiekėjo pretenziją. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo 5 ir 17 straipsniais, nesutikę su Tarnybos sprendimu, Jūs galite jį apskųsti teismui šio įstatymo nustatyta tvarka. |
Pastabos
[1] „Perkančioji organizacija pasiūlymą turi atmesti, jeigu: 1) paraišką arba pasiūlymą pateikęs tiekėjas neatitinka pirkimo dokumentuose nustatytų minimalių kvalifikacijos reikalavimų arba perkančiosios organizacijos prašymu nepatikslino pateiktų netikslių ar neišsamių duomenų apie savo kvalifikaciją“.
Komentarai
0 komentarų
Tam, kad paliktumėte komentarus prisijunkite