2021-01-11 Nacionalinis visuomenės sveikatos centras Nr. 518640
Nacionaliniam visuomenės sveikatos centrui prie Sveikatos apsaugos ministerijos Žiniai Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijai |
2021-01-11 Į 2020-12-15 |
Nr. 4S-24 Nr.(04 9.8 E) 2-134336 |
(7.4 Mr) |
VERTINIMO IŠVADA
Viešųjų pirkimų tarnyba (toliau – Tarnyba), vadovaudamasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 95 straipsnio 1 dalies 2 punktu, atliko Nacionalinio visuomenės sveikatos centro prie Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau – Perkančioji organizacija) vykdyto viešojo pirkimo vertinimą.
I dalis. Bendra informacija
Pirkimo* pavadinimas, numeris (jeigu skelbtas), pirkimo paskelbimo (kvietimo pateikti paraišką/pasiūlymą) data/ sutarties pavadinimas, data, numeris |
„Administracinio pastato lifto montavimo baigiamųjų darbų ir lifto paleidimo darbų pirkimas“, skelbtas 2020-11-04 Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (toliau – CVP IS), pirkimo Nr. 518640) (toliau – Pirkimas). |
Pirkimo vykdymo/sutarties sudarymo teisinis pagrindas |
Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymas (redakcija nuo 2020-08-01) (toliau – Įstatymas) |
Pirkimo būdas |
Supaprastintas atviras konkursas |
Planuojama (nenurodoma, jeigu pirkimas vertinamas iki vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūros), faktinė pirkimo/sutarties vertė Eur be PVM |
Pirkimo vertė 9.800,00 Eur be PVM, Pirkimo sutarties vertė 9.800,00 Eur be PVM. |
Tiekėjas / teikėjas / rangovas / koncesininkas, juridinio asmens kodas (su kuriuo sudaryta sutartis) |
UAB „Paradis“ (įmonės kodas 133378898), 2020 m. lapkričio 26 d. Pirkimo sutartis Nr. (049.6)S-1336. |
Pirkimo/sutarties vertinimo apimtys/etapas |
Išsamus vertinimas / Pirkimo vertinimas po Pirkimo sutarties sudarymo. |
Pirkimas finansuojamas ES lėšomis, projekto pavadinimas, Įgyvendinančioji institucija |
– |
Jei dėl pirkimo/sutarties vyksta teismo procesas, nurodyti ieškinio (skundo) dalykus, bylos šalių pavadinimus, ar taikomos laikinosios apsaugos priemonės, teisminio nagrinėjimo stadija, pvz., apygardos, apeliacinis teismas |
– |
II dalis. Vertinimo apimtyje nustatyti pažeidimai
III dalis. Kiti nustatyti pažeidimai
|
|
|
IV dalis. Sprendimas
Atsižvelgusi į tai, kad Pirkimo sutartis yra įvykdyta, Tarnyba apsiriboja Pirkimo vertinimu. Perkančioji organizacija, vykdydama Pirkimą, pažeidė Įstatymo 47 straipsnio 1 ir 7 dalių bei 17 straipsnio 1 dalies nuostatas. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo 5 ir 17 straipsniais, nesutikę su Tarnybos išvada, Jūs galite ją apskųsti teismui šio įstatymo nustatyta tvarka. |
Pastabos
|
[1] „Perkančiosios organizacijos nustatyti kandidatų ar dalyvių kvalifikacijos reikalavimai negali dirbtinai riboti konkurencijos, turi būti proporcingi ir susiję su pirkimo objektu, tikslūs ir aiškūs“.
[2] „Tiekėjo kvalifikacijos reikalavimai nustatomi pagal Viešųjų pirkimų tarnybos patvirtintą tiekėjo kvalifikacijos reikalavimų nustatymo metodiką“.
[3] „Perkančioji organizacija užtikrina, kad vykdant pirkimą būtų laikomasi lygiateisiškumo, nediskriminavimo, abipusio pripažinimo, proporcingumo, skaidrumo principų“.
[6] Tarnybai 2020 m .gruodžio 2 d. raštu Nr. 4S-1089 (toliau – VPT raštas) paprašius pagrįsti Reikalavimą Nr. 1, Perkančioji organizacija 2020 m. gruodžio 15 d. rašte Nr. (04 9.8 E)2-134336(toliau – Raštas) pateikė paaiškinimą, jog „pasidomėjus liftų montavimo darbus vykdančių įmonių veikla (rinkos tyrimas), atsižvelgta į tai, kad šios srities paslaugų tiekėjams įprasta darbų vertė gerokai didesnė nei 500 000,00 Eur su PVM, todėl toks reikalavimas apsaugo nuo nekompetentingų (turinčių nedidelę tokių paslaugų patirtį) tiekėjų pasiūlymų, kas galėtų sąlygoti pirkimo procedūrų bei lifto darbų užbaigimo terminų užtęsimą ar sutarties netinkamą vykdymą“.
[9] 2019 m. spalio 10 d. Lietuvos Respublikos potencialiai pavojingų įrenginių priežiūros įstatymo Nr. I-1324 pakeitimo įstatymo Nr. XIII-2474 2 straipsnio 1 ir 3 dalys.
[10] Tarnybai VPT raštu paprašius pagrįsti Reikalavimą Nr. 2, Perkančioji organizacija Rašte pateikė paaiškinimą, jog „Šis reikalavimas įtrauktas todėl, kad tokia licencija rodo pakankamą tiekėjo kvalifikaciją tinkamai ir kokybiškai parengti liftą eksploatavimui. Atsižvelgiant į tai, kad atlikus lifto montavimo ir paruošimo paleidimui darbus, bus vykdomas lifto priežiūros paslaugų pirkimas, buvo siekiama galimai išvengti problemų, kai eksploatacijos metu atsiradus lifto veikimo sutrikimams įmonė, vykdysianti lifto priežiūrą, nurodytų netinkamą paleidimo darbų kokybę dėl kompetencijos trūkumo“.
Komentarai
0 komentarų
Tam, kad paliktumėte komentarus prisijunkite