išvada 2019 (10)
VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ TARNYBA
Nacionalinei švietimo agentūrai | 2019-10- Į 2019-09-25 | Nr. Nr. | 4S- (7.4) SD-92(1.6E) | |||
VERTINIMO IŠVADA
Viešųjų pirkimų tarnyba (toliau – Tarnyba), vadovaudamasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 95 straipsnio 1 dalies 2 punktu, atliko Nacionalinės švietimo agentūros (buvusio Švietimo informacinių technologijų centro) (toliau – Perkančioji organizacija) vykdomo viešojo pirkimo dalinį procedūrų vertinimą bei išsamų 2016-04-04 Paslaugų pirkimo – pardavimo sutarties Nr. P5-69/VX711-ŠITC-2016/4, sudarytos tarp Nacionalinės švietimo agentūros ir UAB „Asseco Lietuva“ vykdymo vertinimą.
I dalis. Bendra informacija
Pirkimo pavadinimas, numeris (jeigu skelbtas), pirkimo paskelbimo (kvietimo pateikti paraišką / pasiūlymą) data | „Švietimo registrų programinės įrangos priežiūros ir vystymo paslaugos“ (skelbtas 2019-07-24 Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje, pirkimo Nr. 446484) (toliau – Pirkimas) |
Pirkimo vykdymo teisinis pagrindas | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymas (redakcija nuo 2019-01-01) (toliau – Įstatymas) |
Pirkimo būdas | Atviras konkursas |
Planuojama (nenurodoma, jeigu pirkimas vertinamas iki vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūros), faktinė pirkimo vertė Eur be PVM | 303 719,00 Eur be PVM |
Tiekėjas / teikėjas / rangovas / koncesininkas, juridinio asmens kodas (su kuriuo sudaryta sutartis) | – |
Pirkimo vertinimo apimtys / etapas | Dalinis vertinimas / nustatytas laimėtojas |
Pirkimas finansuojamas ES lėšomis, projekto pavadinimas, Įgyvendinančioji institucija | – |
Jei dėl pirkimo vyksta teismo procesas (nurodyti ieškinio (skundo) dalykus, bylos šalių pavadinimus, ar taikomos laikinosios apsaugos priemonės, teisminio nagrinėjimo stadija, pvz., apygardos, apeliacinis teismas) |
II dalis. Vertinimo apimtyje nustatyti pažeidimai
Įstatymo 47 straipsnio 1 dalis[1]; Įstatymo 47 straipsnio 7 dalis[2] | |
Pirkimą vykdė 2019 m. liepos 23 d. Perkančiosios organizacijos direktoriaus įsakymu Nr. V1-98 „Dėl ITC 2019 metų viešųjų pirkimų plano patikslinimo ir papildymo“ sudaryta viešųjų pirkimų komisija (toliau – Komisija). Pirkimo sąlygų 3.10 punkte pateiktos lentelės „Ekonominės, finansinės būklės ir techninio pajėgumo reikalavimai“ 3.10.1 punkte nustatytas tiekėjo kvalifikacijos reikalavimas: „Tiekėjo vidutinės metinės visos veiklos pajamos per pastaruosius 3 finansinius metus arba per laiką nuo Tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu Tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 finansinius metus) turi būti ne mažesnės kaip 45.000 Eur su PVM“. Perkančioji organizacija nurodė[3], kad Pirkimo vertė buvo skaičiuojama, atsižvelgiant į išleistas sumas švietimo registrų priežiūrai ir vystymui per jau įvykdytas sutartis 3 metų laikotarpyje bei iš anksto apklausiant rinkos dalyvius vykdant projektus finansuojamus iš Europos Sąjungos Struktūrinių fondų. Kiekvienai iš 8 Pirkimo objekto dalių buvo paskaičiuota atskira pirkimo objekto vertė[4]. Pirkimo sąlygų 5.9 punkte nustatyta, kad Tiekėjas gali pateikti pasiūlymą vienai, kelioms ar visoms pirkimo dalims, o 9.5 punkte nustatyta, kad Pirkimo dokumentuose nustatytus reikalavimus atitinkantys Pasiūlymai bus vertinami pagal Pirkimo objekto dalies bendrą kainą Eur (su PVM). Pažymėtina, kad Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimų nustatymo metodikos, patvirtintos 2017 m. birželio 29 d. Tarnybos direktoriaus įsakymu Nr. 1S-105 (toliau – Kvalifikacijos reikalavimų nustatymo metodika), 14 punkte nustatyta, kad Finansinio ir ekonominio pajėgumo vertinimo tikslas – įsitikinti, jog tiekėjas turi pakankamus finansinius resursus veikti pirkimo sutarties įgyvendinimo laikotarpiu, t. y. geba padengti svarbiausias išlaidas (mokėti atlyginimus, įsigyti medžiagas ir kt.), kol bus apmokėtos pirkimo vykdytojui pateiktos sąskaitos. Finansinis ir ekonominis pajėgumas vertinamas atsižvelgiant į tai, ar tiekėjas pakels jam tenkančią ekonominę naštą, susijusią su pirkimo sutarties vykdymu bei į tiekėjo galimybes įvykdyti reikalavimus, kylančius iš netinkamo pirkimo sutarties vykdymo. Kvalifikacijos reikalavimų nustatymo metodikos 15.2.1 punkte nustatyta, jog Pirkimo vykdytojas reikalauja vidutinės metinės visos veiklos pajamų sumos – išvedamas metinių visos veiklos pajamų vidurkis per nurodytą laikotarpį. Reikalavimas nustatomas įvertinus numatomos sudaryti pirkimo sutarties trukmę – kuo ilgesnė pirkimo sutarties trukmė, tuo mažesnė nustatoma reikalaujamų pajamų suma, pavyzdžiui, sudarant trumpalaikę pirkimo sutartį nustatomas reikalavimas, jog tiekėjo vidutinės metinės visos veiklos pajamos būtų 1,5 karto didesnės už numatomą atliekamo pirkimo vertę, sudarant ilgalaikę sutartį (pavyzdžiui, 36 mėnesių trukmės) nustatomas reikalavimas, kad tiekėjo vidutinės metinės visos veiklos pajamos būtų ne mažesnės kaip 0,5 numatomos atliekamo pirkimo vertės. Šiuo atveju nustatyta, kad planuojamas sutarties terminas - 36 mėnesiai, todėl Perkančioji organizacija, nustatydama tiekėjų kvalifikacijos reikalavimus, vidutinių metinių visos veiklos pajamų nustatymui turi taikyti 0,5 koeficientą numatomos atliekamo pirkimo vertės, t. y. šiuo atveju nustatytos 45 000,00 Eur su PVM vidutinės metinės visos veiklos pajamos yra per didelės, palyginus su Perkančiosios organizacijos nustatytomis atskirų pirkimo objekto dalių numatytomis pirkimo vertėmis. Atsižvelgdama į nustatytą, Tarnyba konstatuoja, jog Perkančioji organizacija, nustatydama kvalifikacijos reikalavimą dėl vidutinių metinių visos veiklos pajamų, nesivadovavo Kvalifikacijos reikalavimų nustatymo metodika ir tokiu būdu pažeidė Įstatymo 47 straipsnio 1 ir 7 dalies nuostatų reikalavimus. | |
2. | Įstatymo 47 straipsnio 1 dalis[5]; Įstatymo 47 straipsnio 7 dalis[6] |
Pirkimo sąlygų 3.10.2 punkte nustatytas kvalifikacijos reikalavimas: „Tiekėjas per paskutinius 3 metus arba per laiką nuo Tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 metus) yra sėkmingai įvykdęs bent vieną PĮ priežiūros ir (ar) vystymo sutartį, kuri apima visus žemiau išvardintus reikalavimus: a) PĮ priežiūros ir (ar) vystymo sutarties vertė ne mažesnė nei 15 000 Eur (su PVM); b) Prižiūrima ir (ar) vystoma sistema buvo integruota su ne mažiau kaip 3 išorinėmis (kitų įmonių / įstaigų / organizacijų valdomomis) informacinėmis sistemomis“. Vadovaujantis Kvalifikacijos reikalavimų nustatymo metodikos 21.1.2 punkto 2) papunkčiu, jei pirkimo objektas yra sudėtinis ir gali būti dalus, ir / ar paslaugų suteikimo terminas yra nevienkartinis – o šiuo atveju Pirkimo objektą sudaro 8 pirkimo dalys, paslaugos bus teikiamos pagal poreikį 36 mėnesių laikotarpiu, už paslaugas bus apmokama dalimis[7], vadovaujantis minėta Kvalifikacijos reikalavimų nustatymo metodikos nuostata, tiekėjo turi būti prašoma būti įvykdžius / vykdyti bent 1 ar daugiau pirkimo sutarčių. Laikytina, kad tiekėjo pajėgumui įvykdyti sutartį neturi įtakos, ar jis būtų įvykdęs vieną panašių paslaugų didelės apimties sutartį, ar daugiau mažesnės vertės sutarčių. Be to, vadovaujantis Kvalifikacijos reikalavimų nustatymo metodikos 21.1.4 punktu, atsižvelgiant į tai, jog nustatant aukštą įvykdytos (vykdomos) sutarties koeficientą dalyje pirkimų susidaro ydinga situacija, kad pasiūlymą neretai pateikti gali tik vienas tiekėjas, tuo tarpu pirkimo vykdytojo tikslas yra gauti konkurencingus pasiūlymus. <...> Atitinkamai, kuo aukštesnės vertės sutartis, tuo žemesnis turi būti nustatomas koeficientas, pavyzdžiui, kai sudaroma didelės vertės pirkimo sutartis – koeficientas 0,3, vidutinės vertės pirkimo sutartis – 0,5, mažos vertės pirkimo sutartis – 0,7. Šiuo atveju nustatyta, kad numatomų sudaryti sutarčių vertė yra laikytina maža verte, išskyrus numatomą sutarties vertę dėl antros Pirkimo objekto dalies – ji laikytina vidutine[8], todėl Perkančioji organizacija, nustatydama tiekėjų kvalifikacijos reikalavimus, patirtį įrodančių sutarčių vertei turi taikyti koeficientą 0,7, o dėl antros Pirkimo objekto dalies – koeficientą 0,5. Nustatyta, kad numatoma sutarties vertė dėl trečios Pirkimo objekto dalies – 16.529,00 Eur be PVM (20.000,09 Eur su PVM), todėl, atsižvelgus į tai, kas nustatyta Kvalifikacijos reikalavimų nustatymo metodikoje, Pirkimo sąlygų 3.10.2 punkto a) papunktyje nurodyta įvykdytos sutarties vertė nuo 15000 Eur su PVM šiuo atveju yra per didelė. Taip pat Tarnybos nuomone 3.10.2 punkto b) papunkčio tiekėjų kvalifikacijos reikalavimas yra nepagrįstas, nes, jei bent viena sistema buvo integruota su išorine sistema, tokiu pačiu būdu tiekėjas gali integruoti ir daugiau sistemų, nes pats integravimo principas nesikeičia. Atsižvelgdama į nustatytą, Tarnyba konstatuoja, jog Perkančioji organizacija, nustatydama kvalifikacijos reikalavimą, nesivadovavo tiekėjų Kvalifikacijos nustatymo metodika, dirbtinai apribojo tiekėjų konkurenciją ir jų galimybę dalyvauti Pirkime, todėl pažeidė Įstatymo 47 straipsnio 1 ir 7 dalių nuostatų reikalavimus. |
III dalis. Kiti nustatyti pažeidimai
- | - |
IV dalis. Sprendimas
Atsižvelgiant į Vertinimo išvados II dalyje nustatytus Įstatymo pažeidimus, vadovaujantis Įstatymo 95 straipsnio 2 dalies 5 punktu, Tarnyba įpareigoja Nacionalinę švietimo agentūrą nutraukti Pirkimo procedūras. Prašome apie priimtus sprendimus informuoti Tarnybą per 21 d. d. nuo šio rašto gavimo dienos. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo 5 ir 17 straipsniais, nesutikę su Tarnybos išvada, Jūs galite ją apskųsti teismui šio įstatymo nustatyta tvarka. |
Pastabos
1. | - |
Pirkimo sąlygų 3.10.6 bei 3.10.7 punktuose nustatytuose tiekėjų kvalifikacijos reikalavimuose nurodyta sąlyga turėti „mažiausiai 2“ / „mažiausiai 1“ konkretų specialistą yra nepagrįsta, perteklinė bei neatitinkanti Kvalifikacijos reikalavimų nustatymo metodikos 21.6 punkto, kuriame nustatyta, kad Pirkimo vykdytojas nurodo reikalaujamas kompetencijas, o tiekėjas pateikia minimalų reikalaujamas kompetencijas galinčių atitikti asmenų skaičių. Perkančioji organizacija pateikė paaiškinimą, jog nustatytą reikalavimą paslaugų teikėjui turėti mažiausiai 2 programuotojus lėmė turima Švietimo registrų vystymo praktika, t. y., kad tiekėjas suspėtų laiku atlikti Perkančiosios organizacijos užsakymą, jam reikia turėti pakankamai programuotojų. Kitų specialistų reikalaujama minimaliai – bent po 1, nes tokius reikalavimus specialistams pirkimuose taiko jau kelerius metus ir tiekėjams jie nėra neįprasti[9]. Pažymėtina, kad visi reikalavimai / sąlygos susijusios su tinkamu paslaugų atlikimu ir sutarties vykdymu, turi būti nurodyti pirkimo dokumentuose, o tiekėjai, būdami profesionalūs viešųjų pirkimų dalyviai ir savo srities žinovai, teikdami pasiūlymus viešuosiuose pirkimuose ir siekdami juos laimėti, įsivertinę visus reikalavimus / sąlygas bei visas galimas rizikas, patys parenka reikiamą žmogiškųjų išteklių skaičių, kad optimaliomis sąnaudomis galėtų įvykdyti pirkimo ir sutarties sąlygas. | |
2. | - |
Pirkimo sąlygų 3.10.6 punkte prašoma pateikti informacinių sistemų saugumo specialisto kvalifikaciją pagrindžiančius dokumentus, kai tuo tarpu toks specialistas specialistų sąraše nenurodytas. | |
3. | - |
Pirkimo sąlygose nustatyta, kad Perkančioji organizacija programinės įrangos išeities kodus bei jų kompiliuotus variantus, Švietimo registrų, Švietimo ir mokslo informacinių sistemų, registrų ir klasifikatorių apskaitos informacinės sistemos, AIKOS aprašančių dokumentų bylas perduos per penkias darbo dienas po sutarties pasirašymo[10], t. y. tiekėjas realiai susipažinti su esama programine įranga gali tik pasibaigus Pirkimui. Siekiant, kad kuo daugiau tiekėjų susidomėtų paslaugų teikimu šiame ir kituose IT paslaugų pirkimuose, Tarnybos nuomone reikėtų sudaryti galimybę tiekėjams su turima programine įranga, programinės įrangos išeities kodais susipažinti pirkimo eigoje dar iki sutarties pasirašymo. | |
4. | - |
Nustatyta, kad 2019-07-23 Švietimo informacinių technologijų centro direktoriaus įsakymu Nr. V1-98 „Dėl ITC 2019 metų viešųjų pirkimų plano patikslinimo ir papildymo“ sudarytos viešųjų pirkimų komisijos nariai E. D., S. M., G. K., Ž. V., D. L. Vyriausiajai tarnybinės etikos komisijai nėra pateikę privačių interesų deklaracijų ir / ar nėra deklaravę savo kaip Viešųjų pirkimų komisijos nario ar eksperto statuso. |
I dalis. Bendra informacija
Pirkimo pavadinimas, numeris (jeigu skelbtas), pirkimo paskelbimo (kvietimo pateikti paraišką / pasiūlymą) data / sutarties pavadinimas, data, numeris | „Švietimo registrų programinės įrangos priežiūros ir vystymo paslaugos“ (skelbtas 2016-01-15 Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje, pirkimo Nr. 170903) (toliau – Pirkimas) / 2016-04-04 Paslaugų pirkimo – pardavimo sutartis Nr. P5-69/VX711-ŠITC-2016/04 (toliau – Sutartis) |
Pirkimo vykdymo / sutarties sudarymo teisinis pagrindas | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymas (redakcija nuo 2016-01-01) (toliau – Įstatymas) |
Pirkimo būdas | Atviras konkursas |
Planuojama (nenurodoma, jeigu pirkimas vertinamas iki vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūros), faktinė pirkimo vertė Eur be PVM | 125 000,00 Eur su PVM / 82 931,00 Eur su PVM |
Tiekėjas / teikėjas / rangovas / koncesininkas, juridinio asmens kodas (su kuriuo sudaryta sutartis) | UAB „Asseco Lietuva“ (302631095) |
Pirkimo vertinimo apimtys / etapas | Išsamus sutarties vertinimas |
Pirkimas finansuojamas ES lėšomis, projekto pavadinimas, Įgyvendinančioji institucija | – |
Jei dėl pirkimo vyksta teismo procesas (nurodyti ieškinio (skundo) dalykus, bylos šalių pavadinimus, ar taikomos laikinosios apsaugos priemonės, teisminio nagrinėjimo stadija, pvz., apygardos, apeliacinis teismas) |
II dalis. Vertinimo apimtyje nustatyti pažeidimai
Įstatymo 3 straipsnio 1 dalis[11]; Įstatymo 3 straipsnio 2 dalis[12]; Įstatymo 18 straipsnio 6 dalies 3 punktas[13] | |
Pažymėtina, kad pirkimo sutartyje, vadovaujantis Įstatymo 18 straipsnio 6 dalies 3 punkto nuostatomis turi būti nustatytos kainodaros taisyklės. Nustatyta, kad Sutarties 3.1 punkte nurodyta, jog paslaugos teikiamos pagal fiksuotą paslaugų teikimo mokestį, t. y. Sutarčiai taikoma fiksuoto įkainio kainodara[14]. Taip pat iš Pirkimo dokumentų nustatyta, kad Pirkimo objektas susideda iš priežiūros ir vystymo paslaugų[15] ir numatyta, jog Perkančioji organizacija paslaugas įsigis pagal poreikį[16]. Pirkimo dokumentuose nustatyta, kad pasiūlymo kaina – valandinis paslaugų įkainis, tačiau nenurodyta planuojamų įsigyti paslaugų kiekiai (preliminarūs ar nurodyti paklaida procentine išraiška). Tarnyba atkreipia dėmesį į tai, kad, vadovaujantis Viešojo pirkimo – pardavimo sutarčių kainodaros taisyklių nustatymo metodika (toliau – Kainodaros taisyklės),[17] nustačius fiksuotą įkainį, galutinė kaina, kurią perkančioji organizacija turės sumokėti tiekėjui, priklauso nuo vykdant sutartį suteiktų paslaugų kiekio (apimties)[18]. Fiksuotas įkainis nustatomas, kai iki pirkimo pradžios perkančioji organizacija nežino tikslaus numatomų pirkti paslaugų kiekio ar apimties[19], tačiau rengdamas pasiūlymą tiekėjas turi realias galimybes iš anksto numatyti ir įvertinti sutarties vykdymo išlaidas pirkimo objekto mato vienetui, ir gali prisiimti riziką dėl sutarties vykdymo išlaidų pirkimo objekto mato vienetui dydžio[20]. Pirkimo dokumentuose ir sutartyje, nurodant preliminarius kiekius, turi būti nustatoma viršutinė ir apatinė ribos (pavyzdžiui, nuo <...> iki <...>; ne mažiau kaip <...>, bet ne daugiau kaip <...>) arba nurodoma paklaida procentine išraiška, arba, jei neįmanoma nustatyti apatinės ribos, nurodoma tik viršutinė riba (pavyzdžiui, ne daugiau kaip <...>)[21]. Įvertinus tai, kad šiuo atveju Sutartyje nei Pirkimo sąlygose nebuvo nustatyti jokie preliminarūs paslaugų kiekiai, Tarnyba konstatuoja, kad Perkančioji organizacija nesivadovavo Kainodaros taisyklėmis ir tokiu būdu pažeidė Įstatymo 18 straipsnio 6 dalies 3 punkto nuostatas, skaidrumo principą, nustatytą 3 straipsnio 1 dalyje bei Pirkimo tikslą, nustatytą Įstatymo 3 straipsnio 2 dalyje. |
III dalis. Kiti nustatyti pažeidimai
- | - |
IV dalis. Sprendimas
Atsižvelgiant į Vertinimo išvados II dalyje nustatytus Įstatymo pažeidimus, bei tai, kad Sutartis yra įvykdyta, Tarnyba apsiriboja vertinimu. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo 5 ir 17 straipsniais, nesutikę su Tarnybos išvada, Jūs galite ją apskųsti teismui šio įstatymo nustatyta tvarka. |
Pastabos
[1] „<...> Perkančiosios organizacijos nustatyti kandidatų ar dalyvių kvalifikacijos reikalavimai negali dirbtinai riboti konkurencijos, turi būti proporcingi ir susiję su pirkimo objektų, tikslūs, aiškūs <...>“
[2] „Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimai nustatomi pagal Viešųjų pirkimų tarnybos patvirtintą tiekėjo kvalifikacijos reikalavimų nustatymo metodiką“
[3] 2019-09-25 Nacionalinės švietimo agentūros raštas Nr. SD-92(1.6E) „Dėl informacijos ir dokumentų pateikimo“
[4] I. „Švietimo ir mokslo institucijų registro (ŠMIR) programinės įrangos priežiūra ir vystymas“ suplanuota vertė – 49 587,00 Eur be PVM (60 000,27 Eur su PVM); II. „Studijų, mokymo programų ir kvalifikacijų registro (SMPKR) programinės įrangos priežiūra ir vystymas“ – 72 314,00 Eur be PVM (87 499,94 Eur su PVM); III. „Išsilavinimo pažymėjimų blankų registro (IPBR) programinės įrangos priežiūra ir vystymas“ – 16 529,00 Eur be PVM (20 000,09 Eur su PVM); IV. „Licencijų registro (LICR) programinės įrangos priežiūra ir vystymas“ – 47 934,00 Eur be PVM (58 000,14 Eur su PVM); V. „Diplomų, atestatų ir kvalifikacijos pažymėjimų registro (DAKPR) programinės įrangos priežiūra ir vystymas“ – 29 752,00 Eur be PVM (35 999,92 Eur su PVM); VI. „Kvalifikacijos tobulinimo programų ir renginių registro (KTPRR) programinės įrangos priežiūra ir vystymas“ – 29 339 Eur be VPM (35 500,19 Eur su PVM); VII. „Švietimo ir mokslo informacinių sistemų, registrų ir kvalifikatorių apskaitos informacinė sistema (KRISIN) programinės įrangos priežiūra ir vystymas“ – 28 512 Eur be PVM (34 499,52 Eur su PVM); VIII. „Atviros informavimo ir konsultavimo informacinės sistemos (AIKOS) programinės įrangos priežiūra ir vystymas“ – 29 752 Eur be PVM (35 999,92 Eur su PVM).
[5] „<...> Perkančiosios organizacijos nustatyti kandidatų ar dalyvių kvalifikacijos reikalavimai negali dirbtinai riboti konkurencijos, turi būti proporcingi ir susiję su pirkimo objektų, tikslūs, aiškūs <...>“
[6] „Tiekėjo kvalifikacijos reikalavimai nustatomi pagal Viešųjų pirkimų tarnybos patvirtintą tiekėjo kvalifikacijos reikalavimų nustatymo metodiką“
[7] Skelbimo apie Pirkimą II.1.6) dalis; Pirkimo sąlygų 2.1, 2.3, punktas; Sutarties projekto 1.4, 1.5, 2.1, 3.3 punktai; Techninės specifikacijos 2.1, 2.2 punktai;
[8] Pirma pirkimo dalis - 49.587,00 Eur be PVM; Antra pirkimo dalis – 72.314,00 Eur be PVM; Trečia pirkimo dalis – 16.529,00 Eur be PVM; Ketvirta pirkimo dalis – 47.934,00 Eur be PVM; Penkta pirkimo dalis – 29.752,00 Eur be PVM; Šešta pirkimo dalis – 29.339,00 Eur be PVM; Septinta pirkimo dalis – 28.512,00 Eur be PVM; Aštunta pirkimo dalis – 29.752,00 Eur be PVM.
[9] 2019-10-07 Perkančiosios organizacijos paaiškinimas el. paštu.
[10] Pirkimo sąlygų 2 priedo „Techninė specifikacija“ 15 p.: „Perkančioji organizacija per penkias darbo dienas nuo Paslaugos teikimo sutarties įsigaliojimo dienos priėmimo ir perdavimo aktu Paslaugos teikėjui perduoda programinės įrangos išeities kodų ir jų kompiliuotų variantų bei Švietimo registrų, Švietimo ir mokslo informacinių sistemų, registrų ir klasifikatorių apskaitos informacinės sistemos, AIKOS aprašančių dokumentų bylas (failus), įrašytus į kompaktinį diską“.
[11] Perkančioji organizacija užtikrina, kad atliekant pirkimo procedūras ir nustatant laimėtoją būtų laikomasi lygiateisiškumo, nediskriminavimo, abipusio pripažinimo, proporcingumo ir skaidrumo principų.
[12] Pirkimų tikslas – vadovaujantis šio įstatymo reikalavimais sudaryti pirkimo sutartį, leidžiančią įsigyti perkančiajai organizacijai (atlikti pirkimą įgaliojusiai perkančiajai organizacijai) ar tretiesiems asmenims reikalingų prekių, paslaugų ar darbų, racionaliai naudojant tam skirtas lėšas.
[13] Pirkimo sutartyje, kai ji sudaroma raštu, turi būti nustatyta kainodaros taisyklės, nustatytos pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės arba jos įgaliotos institucijos patvirtintą metodiką;
[14] Sutarties 3.1 punktas: „<...> paslaugos, atitinkančios Sutarties 1 priedo 1 ir 2 punktuose nustatytus reikalavimus, teikiamos pagal fiksuotą paslaugų teikimo mokestį“
[15] Pirkimo sąlygų 8 punktas; Pirkimo sąlygų 3 priedo „Techninė specifikacija“ 2.1, 2.2 punktai; Sutarties 1.1. punktas
[16] Skelbime apie Pirkimą nustatyta: „Švietimo registrų, Švietimo ir mokslo Informacinių sistemų, registrų ir klasifikatorių apskaitos informacinės sistemos programinės įrangos priežiūros paslauga <...> teikiama nuolat; orientacinė šios paslaugos apimtis – pagal poreikį. Priežiūros paslaugos apimtis sutartinių įsipareigojimų vykdymo laikotarpyje yra kintanti; <...> vystymo paslaugos apimtis sutartinių įsipareigojimų vykdymo laikotarpyje yra kintanti; orientacinė paslaugos apimtis – priklausomai nuo perkančiosios organizacijos poreikio“.
[17] Viešojo pirkimo – pardavimo sutarčių kainodaros taisyklių nustatymo metodika, patvirtinta Tarnybos direktoriaus 2003-02-25 Įsakymu Nr. 1S-21 „Dėl viešojo pirkimo – pardavimo sutarčių kainodaros taisyklių nustatymo metodikos patvirtinimo“ (aktuali redakcija nuo 2015-01-01 iki 2017-07-01)
[18] Kainodaros taisyklių 10 punktas;
[19] Kainodaros taisyklių 11.1 punktas;
[20] Kainodaros taisyklių 11.2 punktas;
[21] Kainodaros taisyklių 12 punktas.
Komentarai
0 komentarų
Komentarai prie šio straipsnio nėra leidžiami