išvada 2019 (34)
VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ TARNYBA
Jurbarko rajono savivaldybės administracijai
|
|
2019-07- Į 2019-06-12 2019-06-27 2019-06-28
|
Nr. Nr. Nr. Nr.
|
4S- R4-24-1143 b/n R4-24-1214 |
||
|
|
|
|
VERTINIMO IŠVADA
Viešųjų pirkimų tarnyba (toliau – Tarnyba), vadovaudamasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo (toliau – Įstatymas) 95 straipsnio 1 dalies 2 punktu, atliko Jurbarko rajono savivaldybės administracijos (toliau – Perkančioji organizacija) 2018 m. birželio 13 d. Keleivių vežimo vietinio reguliaraus susisiekimo autobusų maršrutu Jurbarkas – Kaunas – Jurbarkas sutarties Nr. G1-105 vykdymo atitikties Įstatymui ir (ar) su jo įgyvendinimu susijusiems teisės aktams vertinimą.
I dalis. Bendra informacija
Pirkimo pavadinimas, numeris (jeigu skelbtas), pirkimo paskelbimo (kvietimo pateikti paraišką / pasiūlymą) data / sutarties pavadinimas, data, numeris |
„Vežėjo parinkimo keleivių vežimo vietinio reguliaraus susisiekimo maršrutu Jurbarkas – Kaunas – Jurbarkas paslaugos“ (Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (toliau – CVP IS) skelbtas 2018-01-31, pirkimo Nr. 364188) (toliau – Pirkimas) 2018 m. birželio 13 d. Keleivių vežimo vietinio reguliaraus susisiekimo autobusų maršrutu Jurbarkas – Kaunas – Jurbarkas sutarties Nr. G1-105 (toliau – Sutartis) |
Pirkimo vykdymo teisinis pagrindas |
Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymas (redakcija nuo 2018-01-01) (toliau – Įstatymas) |
Pirkimo būdas |
Supaprastintas atviras konkursas |
Planuojama (nenurodoma, jeigu pirkimas vertinamas iki vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūros), faktinė pirkimo / sutarties vertė Eur su PVM |
160 000,00 Eur su PVM |
Tiekėjas / teikėjas / rangovas / koncesininkas, juridinio asmens kodas (su kuriuo sudaryta sutartis) |
UAB „Jurbarko mažieji autobusai“ |
Pirkimo vertinimo apimtys / etapas |
Dalinis sutarties vykdymo vertinimas dėl vežimo paslaugų kainos / Sutartis vykdoma |
Pirkimas finansuojamas ES lėšomis, projekto pavadinimas, Įgyvendinančioji institucija |
- |
Jei dėl pirkimo vyksta teismo procesas (nurodyti ieškinio (skundo) dalykus, bylos šalių pavadinimus, ar taikomos laikinosios apsaugos priemonės, teisminio nagrinėjimo stadija, pvz., apygardos, apeliacinis teismas) |
- |
II dalis. Vertinimo apimtyje nustatyti pažeidimai
III dalis. Kiti nustatyti pažeidimai
IV dalis. Sprendimas
Atsižvelgdama į nustatytus Įstatymo pažeidimus, nurodytus šios vertinimo išvados II dalyje, Tarnyba rekomenduoja 2018 m. birželio 13 d. Keleivių vežimo vietinio reguliaraus susisiekimo autobusų maršrutu Jurbarkas Kaunas Jurbarkas sutartį Nr. G1-105 nutraukti ir, esant poreikiui, organizuoti naują viešąjį pirkimą. Prašome ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo šios vertinimo išvados gavimo dienos raštu informuoti Tarnybą apie priimtus sprendimus dėl Tarnybos rekomendacijų įvykdymo. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo 5 ir 17 straipsniais, nesutikę su Tarnybos išvada, Jūs galite ją apskųsti teismui šio įstatymo nustatyta tvarka. |
Pastabos
|
|
Nustatyta, kad 2017-12-07 Perkančiosios organizacijos direktoriaus įsakymu Nr. O1-1314 „Dėl viešojo pirkimo komisijos vežėjo parinkimo keleivių vežimui vietinio reguliaraus susisiekimo autobusų maršrutu Jurbarkas Kaunas Jurbarkas paslaugoms pirkti sudarymo“ sudarytos viešojo pirkimo komisijos narys V. R. Vyriausiajai tarnybinės etikos komisijai nėra deklaravęs savo kaip Viešųjų pirkimų komisijos nario statuso. |
[1] „Perkančioji organizacija užtikrina, kad vykdant pirkimą būtų laikomasi lygiateisiškumo, nediskriminavimo, abipusio pripažinimo, proporcingumo, skaidrumo principų“;
[2] „Perkančioji organizacija turi siekti, kad: 1) prekėms, paslaugoms ar darbams įsigyti skirtos lėšos būtų naudojamos racionaliai“;
Komentarai
0 komentarų
Komentarai prie šio straipsnio nėra leidžiami