2022-07-28, Nr. 4S-668 Vytauto Didžiojo universitetas
Vytauto Didžiojo universitetui
Žiniai Švietimo, mokslo ir sporto ministerijai
|
2022-07-28 Į 2022-07-14 2022-07-15
|
Nr. 4S-668 Nr. VDU-SR-594 Nr. 3S-1634
|
(7.4 Mr)
|
VERTINIMO IŠVADA
Viešųjų pirkimų tarnyba (toliau – Tarnyba), vadovaudamasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo (toliau – Įstatymas) 95 straipsnio 1 dalies 2 punktu ir Pirkimų ir koncesijų priežiūros taisyklėmis, patvirtintomis Tarnybos direktoriaus 2019 m. vasario 1 d. įsakymu Nr. 1S-25, atliko Vytauto Didžiojo universiteto (toliau – Perkančioji organizacija) vykdomo viešojo pirkimo „Įvairūs baldai“ dalinį vertinimą.
I dalis. Bendra informacija
Pirkimo* pavadinimas, numeris (jeigu skelbtas), pirkimo paskelbimo (kvietimo pateikti paraišką/pasiūlymą) data/sutarties pavadinimas, data, numeris |
„Įvairūs baldai“, (2022-04-20 skelbtas Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje, pirkimo Nr. 594571 (toliau – Pirkimas) |
Pirkimo vykdymo/sutarties sudarymo teisinis pagrindas |
Įstatymas (redakcija nuo 2022 m. balandžio 1 d. iki 2022 m. balandžio 30 d.) |
Pirkimo rūšis pagal vertės ribas ir pirkimo būdas |
Tarptautinis pirkimas, atviras konkursas |
Planuota (nenurodoma, jeigu pirkimas vertinamas iki vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūros) ir faktinė pirkimo/sutarties vertė Eur be PVM |
Planuojama Pirkimo vertė – 150 000 Eur su PVM[1]
|
Tiekėjas/koncesijos dalyvis/koncesininkas, juridinio asmens (su kuriuo sudaryta sutartis) kodas |
– |
Pirkimo/sutarties vertinimo apimtys/etapas
|
Dalinis Pirkimo procedūrų vertinimas (dėl kvalifikacijos reikalavimų) / Pirkimo procedūrų vertinimas iki sutarties sudarymo |
Jei pirkimas finansuojamas Europos Sąjungos lėšomis – projekto pavadinimas, projektą administruojanti institucija |
Pirkimas vykdomas įgyvendinant projektą „Šiuolaikinių didaktikų centro įkūrimas“, Nr. 09.1.1-CPVA-V-720-09-0001 Įgyvendinančioji institucija – CPVA |
Jei dėl pirkimo/sutarties vyksta teismo procesas, nurodyti ieškinio (skundo) dalyką, bylos šalių pavadinimus, ar taikomos laikinosios apsaugos priemonės, teisminio nagrinėjimo stadiją: – |
*viešasis pirkimas/pirkimas, atliekamas gynybos ir saugumo srityje/pirkimas, atliekamas vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų/įmonių, veikiančių energetikos srityje, energijos ar kuro, kurių reikia elektros ir šilumos energijai gaminti, pirkimas/koncesija.
II dalis. Vertinimo apimtyje nustatyti pažeidimai
1. |
Įstatymo 17 straipsnio 1 dalis[2], 2 dalies 1 punktas[3], 45 straipsnio 1 dalies 3 punktas[4] |
Pirkimą vykdo Vytauto Didžiojo universiteto rektoriaus 2022 m. balandžio 4 d. įsakymu Nr. 170 sudaryta Vytauto Didžiojo universitetui skirtų baldų viešųjų pirkimų organizavimui ir vykdymui komisija (toliau – Komisija)[5]. Pirkimo sąlygos patvirtintos Komisijos 2022 m. balandžio 19 d. posėdžio protokolu Nr. 1. Pirkimo objektą sudaro dvi dalys: I Pirkimo objekto dalis – „Įvairūs baldai“, II Pirkimo objekto dalis – „Virtuvės baldai“. Komisija 2022 m. birželio 9 d. posėdyje priėmė sprendimą I Pirkimo objekto dalyje – „Įvairūs baldai“ Pirkimo procedūras užbaigti atmetus visus pasiūlymus[6]. Pažymėtina, kad siekiant pagrįsti atitiktį Pirkimo sąlygų 3 priedo 5.2 papunktyje nustatytam kvalifikacijos reikalavimui, jog „Vidutinės metinės pajamos iš veiklos, su kuria susijęs atliekamas pirkimas*, paskutiniais 3 finansiniais metais, o jei ūkio subjektas įregistruotas vėliau ar veiklą atitinkamoje srityje pradėjo vėliau – nuo ūkio subjekto įregistravimo ar veiklos su pirkimu susijusioje srityje pradžios, yra ne mažesnės nei I pirkimo daliai – 124.000,00 Eur be PVM; II pirkimo daliai – 124.000,00 Eur be PVM. Laikoma, kad su atliekamu pirkimu susijusi veikla yra: baldų gamyba su pristatymu ir sumontavimu“, tiekėjas turėjo pateikti: „Dokumentai (Viešųjų pirkimų įstatymo 51 straipsnio 5 dalies 1 ir 4 punktai) – jų kopijos arba nuorodos į nacionalines duomenų bazes bet kurioje valstybėje narėje, prie kurių pirkimo vykdytojas turės galimybę tiesiogiai ir neatlygintinai prisijungusi ir susipažinti su reikalaujamais dokumentais ir (ar) informacija: 1) ūkio subjekto vadovo ir ūkio subjekto vyriausiojo buhalterio (buhalterio) arba kito asmens, galinčio tvarkyti ūkio subjekto buhalterinę apskaitą pagal teisės aktus, pasirašyta deklaracija apie paskutiniais 3 finansiniais metais, o jeigu ūkio subjektas įregistruotas ar veiklą atitinkamoje srityje pradėjo vėliau, – nuo ūkio subjekto įregistravimo ar veiklos su pirkimu susijusioje srityje pradžios (jeigu ši informacija turima), gautas metines pajamas iš veiklos, su kuria susijęs atliekamas pirkimas; 2) atitinkamos banko pažymos. Jeigu tiekėjas dėl pateisinamų priežasčių negali pateikti pirkimo vykdytojo reikalaujamų jo finansinį ir ekonominį pajėgumą įrodančių dokumentų, jis turi teisę pateikti kitus pirkimo vykdytojui priimtinus dokumentus“. Atkreiptinas dėmesys, kad Įstatymo 45 straipsnio 1 dalies 3 punkte įtvirtinta, jog perkančioji organizacija, vadovaudamasi šio įstatymo 55, 56 ir 57 straipsnių nuostatomis, laimėjusį nustato ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą, jeigu tenkinamos visos šios sąlygos „pasiūlymą pateikęs tiekėjas atitinka pirkimo dokumentuose nustatytus kvalifikacijos reikalavimus pagal šio įstatymo 47 straipsnį <...>“. Perkančioji organizacija 2022 m. liepos 1 d. raštu Nr. VP-298 dėl II Pirkimo objekto dalies – „Virtuvės baldai“ kreipėsi į UAB „Interjero projektų studija“ ir nurodė, jog gavo „<...> suinteresuoto dalyvio pretenziją. Atsižvelgus į pretenzijoje nurodytas aplinkybes, Perkančioji organizacija nusprendė pretenziją tenkinti iš dalies ir iš naujo įvertinti laimėtojo UAB „Interjero projektų studija“ (toliau – laimėtojas) kvalifikacijos duomenis. <...> kilo abejonių dėl Pirkimo sąlygų 3 priedo 5.2 punkte įtvirtintam kvalifikaciniam reikalavimui, pagal kurį tiekėjai turi turėti vidutines metines pajamas iš veiklos su kuria susijęs pirkimas. Pirkimo sąlygose aiškiai nurodoma, kad su atliekamu pirkimu susijusi veikla yra baldų gamyba su pristatymu ir sumontavimu. Perkančioji organizacija minėtame rašte taip pat nurodė, jog „<...> iš banko ataskaitų nėra aišku, ar laimėtojas nurodomas pajamas gavo iš šios veiklos. Iš viešai prieinamos informacijos Perkančioji organizacija negali įsitikinti, kad laimėtojas vykdo baldų gamybos veiklą. Paties tiekėjo internetinėje svetainėje https://www.ip-studija.lt/paslaugos nurodoma, kad tiekėjas atlieka projektavimą, surenka ir montuoja baldus, tačiau duomenų apie baldų gamybos veiklą pateikta nėra, o internetiniame portale www.okredo.lt nurodoma „specializuota projektavimo veikla“. Perkančioji organizacija paprašė UAB „Interjero projektų studija“ „<...> pateikti paaiškinimą dėl UAB „Interjero projektų studija“ atitikties Pirkimo sąlygų 3 priedo 5.2 punkto kvalifikaciniam reikalavimui, t. y. paaiškinti kaip kartu su pasiūlymu pateikti dokumentai (be kita ko jų visuma) ir/ar kita informacija pagrindžia atitiktį šiam kvalifikacijos reikalavimui. Atkreiptinas dėmesys, kad 2022 m. liepos 8 d. per CVPIS UAB „Interjero projektų studija“ Perkančiajai organizacijai pateikė paaiškinimą ir nurodė, jog „Norint įrodyti, kad <...> yra baldų gamintojas, pateikiami tai įrodantys papildomi dokumentai: 1. PVM sąskaitos faktūros, nurodančios, kad gautos pardavimų pajamos yra iš baldų gamybos, įskaitant jų pristatymą ir montavimą. 2. Atliktų darbų pažymos“. UAB „Interjero projektų studija“ taip pat nurodė, jog „<...> baldai yra individualūs ir gaminami pagal specialius užsakymus <...>. UAB „Interjero projektų studija“ papildomai nurodė, jog „internetiniame puslapyje <...> teigiama: „esame tam, kad padėtume Jums įgyvendinti savo projektus“ – šiuo teiginiu nurodoma, kad UAB „Interjero projektų studija“ yra gamintojas. Internetiniame puslapyje <...> pateiktos įgyvendintų projektų baldų nuotraukos taip pat patvirtina, kad UAB „Interjero projektų studija“ yra baldų gamintojas. UAB „Interjero projektų studija“ papildomai nurodė, kad „Individualių baldų gamyba prasideda nuo baldų projektavimo paslaugos, todėl UAB „Interjero projektų studija“ reklamuoja pirmiausiai šias paslaugas, norint pasiekti platesnę klientų auditoriją. Sekančiais projektų įgyvendinimo etapais vyksta baldų gamyba, baldų pristatymas ir baldų montavimas, įskaitant jų pardavimą“. Komisija II Pirkimo objekto dalyje – „Virtuvės baldai“ 2022 m. liepos 14 d. posėdyje, įvertinusi UAB „Interjero projektų studija“ papildomai pateiktus dokumentus dėl atitikties kvalifikacijos reikalavimui, minėtą tiekėją paskelbė Pirkimo konkurso laimėtoju[7]. Tarnyba vertinimo metu nustatė, kad 2022 m. liepos 8 d. per CVPIS UAB „Interjero projektų studija“ Perkančiajai organizacijai pateikė tik PVM sąskaitas faktūras, tačiau atliktų darbų pažymos nebuvo pridėtos. Įvertinus pateiktų PVM sąskaitų faktūrų turinį matyti, kad jose nurodomos prekės: „baldai pagal <...> komercinį pasiūlymą, „kabineto spintelė“, „Virtuvė 1“, „staliukas“ ir kita. Be kita ko, minėtose sąskaitose nurodomos ir tokios prekės kaip: „veidrodis“, „maišytuvas“, „sienos dengtos oda“, „katilinės durų konstrukcija“ ir pan. Atkreiptinas dėmesys, kad tik vienoje iš pateiktų PVM sąskaitų faktūrų nurodomas „montavimas“, tačiau minėtoje sąskaitoje faktūroje perkama prekė nurodoma – „šiukšliadėžės dangtis ir komponentai“, kitose minėta skiltis, t. y. montavimo darbai, nėra nurodyti. Taip pat pažymėtina, kad tik 3 iš 13 pateiktų PVM sąskaitų faktūrų yra nurodoma pastaba: „Į kainą įskaičiuota transportas“. Tarnybos vertinimu, UAB „Interjero projektų studija“ pateikti papildomi dokumentai ir paaiškinimai nėra pakankami tam, kad Perkančioji organizacija galėjo įsitikinti, jog minėtas tiekėjas pajamas gavo iš veiklos, susijusios su baldų gamyba. Be kita ko, iš pirmiau nurodyto tiekėjo papildomai pateiktų dokumentų taip pat negalima spręsti, kad pajamos buvo gautos iš veiklos, susijusios su baldų pristatymu bei montavimu. Atsižvelgiant į išdėstytą, Tarnyba konstatuoja, kad pirmiau nurodytos PVM sąskaitos faktūros nepagrindžia „Interjero projektų studija“ atitikties Pirkimo sąlygų 3 priedo 5.2 papunktyje įtvirtintam kvalifikacijos reikalavimui. Tarnyba konstatuoja, kad laimėjusiu pripažindama tiekėją, neatitinkantį Pirkimo sąlygų reikalavimų, Perkančioji organizacija pažeidė Įstatymo 17 straipsnio 1 dalyje įtvirtintus skaidrumo ir lygiateisiškumo principus bei 45 straipsnio 1 dalies 3 punkto reikalavimus bei neužtikrino 17 straipsnio 2 dalies 1 punkte nustatyto pirkimų tikslo pasiekimo. |
|
2. |
Įstatymo 47 straipsnio 7 dalis[8], Tiekėjo kvalifikacijos reikalavimų nustatymo metodikos[9] (toliau – Kvalifikacijos metodika) 16.2 papunktis[10] |
Pirkimo sąlygų 3 priedo 5.2 papunktyje nustatytas kvalifikacijos reikalavimas, jog „Tiekėjas per paskutinius 3 metus iki pasiūlymo pateikimo termino pabaigos turi būti tinkamai įvykdęs bent vieną panašią* sutartį už ne mažiau kaip I pirkimo daliai – 43.000,00 Eur be PVM; II pirkimo daliai – 43.000,00 Eur be PVM. Pastabos: *panašia sutartimi laikoma – baldų sutartis su pristatymu ir sumontavimu“. Kaip keliamo kvalifikacijos reikalavimo atitiktį įrodančiu dokumentu Pirkimo sąlygose numatytas „pristatytų ir sumontuotų baldų sąrašas“. Pažymėtina, kad Įstatymo 47 straipsnio 7 dalyje numatyta, jog „Tiekėjo kvalifikacijos reikalavimai nustatomi pagal Viešųjų pirkimų tarnybos patvirtintą tiekėjo kvalifikacijos reikalavimų nustatymo metodiką“. Papildomai pažymėtina, jog Kvalifikacijos metodikos 16.2 papunkčio skiltyje „Kvalifikacijos reikalavimai“ nurodyta, kad: „Kai pirkimo objektas nedalomas: Tiekėjas per paskutinius 3* metus iki pasiūlymo pateikimo termino pabaigos yra pristatęs [ir sumontavęs] [nurodoma kokios pagrindinės prekės, panašios į perkamas prekes, turi būti pristatytos ir (ar) sumontuotos]“. Kvalifikacijos metodikos 16.2 papunkčio skiltyje „Dokumentai“, be kita ko, nurodyta: „(Viešųjų pirkimų įstatymo 51 straipsnio 7 dalies 2 punktas): pagrindinių per paskutinius 3* metus patiektų prekių sąrašas, kuriame nurodytos prekių bendros sumos, datos ir prekių gavėjai (tiek viešieji, tiek privatieji) <...>“. Atsižvelgiant į išdėstytą, Tarnyba konstatuoja, kad Perkančioji organizacija Pirkimo sąlygų 3 priedo 5.2 papunktyje tiekėjams reikalavimą dėl kvalifikaciją pagrindžiančių dokumentų (prekių sąrašo) pateikimo nustatė tinkamai, tačiau nustačiusi kvalifikacijos reikalavimą ne „yra pristatęs [ir sumontavęs] [nurodoma kokios pagrindinės prekės, panašios į perkamas prekes, turi būti pristatytos ir (ar) sumontuotos]“, bet „<...> turi būti tinkamai įvykdęs bent vieną panašią* sutartį“, pažeidė Įstatymo 47 straipsnio 7 dalį bei Kvalifikacijos metodikos 16.2 papunkčio nuostatas. Tačiau Tarnyba, atsižvelgdama į pažeidimo pobūdį ir mastą, šio pažeidimo įtaką pirkimo rezultatams, laiko jį formaliu. |
|
3. |
Įstatymo 17 straipsnio 1 dalis[11], 45 straipsnio 1 dalies 3 punktas[12] |
Pažymėtina, kad tiek I Pirkimo objekto dalies – „Įvairūs baldai“, tiek ir II Pirkimo objekto dalies – „Virtuvės baldai“ Pirkimo sąlygų 3 priedo 5.1 papunktyje įtvirtintas kvalifikacijos reikalavimas, jog „<...> Kritinio likvidumo koeficiento reikšmė – pagal paskutinių finansinių metų finansinės atskaitomybės duomenis – ne mažesnė nei 1“. Pirkimo sąlygų 23.1.3 papunktyje nustatyta, kad „Tiekėjo pateiktas pasiūlymas yra atmetamas, jeigu yra bent viena iš šių sąlygų: <...> tiekėjas neatitinka pirkimo dokumentuose nustatyto kvalifikacijos reikalavimo ir (ar), jeigu taikoma, kokybės vadybos sistemos ir aplinkos apsaugos vadybos sistemos standarto ir (ar) ūkio subjektas, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, netenkina jam keliamų kvalifikacijos reikalavimų ir perkančiosios organizacijos nurodymu nebuvo pakeistas į reikalavimus atitinkantį ūkio subjektą, taip pat, jei tiekėjas neatitinka kitų pirkimo sąlygose nustatytų reikalavimų tiekėjui“. Pirkimo Komisija, vadovaudamasi Pirkimo sąlygų 23.1.3 papunkčiu, 2022 m. birželio 9 d. posėdyje, priėmė sprendimą UAB „Artus“ pasiūlymą I Pirkimo objekto dalyje – „Įvairūs baldai“ atmesti, nes minėto tiekėjo kritinio likvidumo koeficiento reikšmė – 0,6[13]. Tuo tarpu II Pirkimo objekto dalyje – „Virtuvės baldai“ minėto tiekėjo pasiūlymas Komisijos 2022 m. liepos 14 d. posėdžio protokole Nr. 15 buvo įtrauktas į pasiūlymų eilę: Atsižvelgiant į išdėstytą, Tarnyba konstatuoja, kad įtraukdama į pasiūlymų eilę tiekėjo pasiūlymą, kuris neatitiko Pirkimo sąlygose nustatytų reikalavimų, Perkančioji organizacija pažeidė Įstatymo 17 straipsnio 1 dalyje įtvirtintus skaidrumo ir lygiateisiškumo principus bei Įstatymo 45 straipsnio 1 dalies 3 punktą. |
III dalis. Kiti nustatyti pažeidimai
|
– |
IV dalis. Sprendimas
Atsižvelgiant į nustatytas aplinkybes ir Įstatymo pažeidimus, Tarnyba įpareigoja Perkančiąją organizaciją: 1. panaikinti sprendimą nustatyti preliminarią pasiūlymų eilę ir iš naujo įvertinti pateiktus pasiūlymus; 2. per 21 darbo dieną raštu informuoti Tarnybą apie įpareigojimo įvykdymą, pateikiant tai pagrindžiančius dokumentus. Perkančioji organizacija, nesutikusi su Tarnybos pateiktu įpareigojimu, gali apskųsti šį administracinį sprendimą per 1 (vieną) mėnesį nuo jo gavimo dienos. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymu ir Lietuvos Respublikos ikiteisminio administracinių ginčų nagrinėjimo tvarkos įstatymu, skundai paduodami Lietuvos administracinių ginčų komisijai (Vilniaus g. 27, 01402 Vilnius) ar Vilniaus apygardos administraciniam teismui (Žygimantų g. 2, 01102 Vilnius). |
Pastabos
Tarnyba primena, kad, vadovaujantis Įstatymo 17 straipsnio 2 dalies 4 punktu, perkančiosios organizacijos, įsigydamos prekes, paslaugas ar darbus, turi siekti, kad būtų daroma kuo mažesnė įtaka klimato kaitai, aplinkos taršai, atliekų susidarymui, gamtos išteklių naudojimui, ekosistemų ir jų paslaugų būklei ir (ar) kitam neigiamam poveikiui aplinkai ir užtikrinama, kad įstatymuose įtvirtintais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės ar jos įgaliotos institucijos nustatytais atvejais ir tvarka būtų taikomi atsinaujinančių išteklių ir (ar) energijos naudojimo, energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimai ir (ar) kriterijai. Pirkimu siekiamos įsigyti prekės (baldai) yra įtrauktos į Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą Produktų, kurių viešiesiems pirkimams ir pirkimams taikytini aplinkos apsaugos kriterijai, sąrašą. Kriterijai, taikytini vykdant baldų pirkimus, nustatyti minėtu aplinkos ministro įsakymu patvirtintų Aplinkos apsaugos kriterijų 22 punkte. Atkreiptinas dėmesys į tai, kad, vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. birželio 21 d. nutarimo Nr. 478 „Dėl žaliųjų pirkimų tikslų nustatymo ir įgyvendinimo“ 1.2 punktu, „<...> perkančiosios organizacijos, atlikdamos visus pirkimus <...> turi taikyti žaliųjų pirkimų reikalavimus, skaičiuojant pagal vertę nuo visų pirkimų, kurių procedūros atliekamos vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymu <...> 1.2. ne mažiau kaip 50 procentų tokių pirkimų – 2022 metais;“. |
[1] Pirkimo komisijos 2022 m. balandžio 19 d. protokole Nr. 1 nurodoma suma su PVM.
[2] „Perkančioji organizacija užtikrina, kad vykdant pirkimą būtų laikomasi lygiateisiškumo, nediskriminavimo, abipusio pripažinimo, proporcingumo, skaidrumo principų“.
[3] „Perkančioji organizacija turi siekti, kad: 1) prekėms, paslaugoms ar darbams įsigyti skirtos lėšos būtų naudojamos racionaliai“.
[4] „Perkančioji organizacija, vadovaudamasi šio įstatymo 55, 56 ir 57 straipsnių nuostatomis, laimėjusį nustato ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą, jeigu tenkinamos visos šios sąlygos: <...> 3) pasiūlymą pateikęs tiekėjas atitinka pirkimo dokumentuose nustatytus kvalifikacijos reikalavimus pagal šio įstatymo 47 straipsnį <...>“.
[5] Komisijos sudėtis pakeista Perkančiosios organizacijos rektoriaus 2022 m. balandžio 20 d. įsakymu Nr. 191 ir 2022 m. birželio 27 d. įsakymu Nr. 287a.
[6] Komisijos 2022 m. birželio 9 d.posėdžio protokolas Nr. 7.
[7] Komisijos 2022 m. liepos 14 d.posėdžio protokolas Nr. 15.
[8] „Tiekėjo kvalifikacijos reikalavimai nustatomi pagal Viešųjų pirkimų tarnybos patvirtintą tiekėjo kvalifikacijos reikalavimų nustatymo metodiką“.
[9] Patvirtinta Tarnybos direktoriaus 2017 m. birželio 29 d. Nr. 1S-105, redakcija galiojanti nuo 2022-04-01.
[10] „Kai pirkimo objektas dalus: Tiekėjas per paskutinius 3* metus iki pasiūlymo pateikimo termino pabaigos pagal vieną ar daugiau sutarčių (projektų) yra savo jėgomis pristatęs [ir sumontavęs] [nurodomos panašios prekės (jų apimtis ar vertė, ar kt., jei reikia)]“.
[11] „Perkančioji organizacija užtikrina, kad vykdant pirkimą būtų laikomasi lygiateisiškumo, nediskriminavimo, abipusio pripažinimo, proporcingumo, skaidrumo principų“.
[12] „Perkančioji organizacija, vadovaudamasi šio įstatymo 55, 56 ir 57 straipsnių nuostatomis, laimėjusį nustato ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą, jeigu tenkinamos visos šios sąlygos: <...> 3) pasiūlymą pateikęs tiekėjas atitinka pirkimo dokumentuose nustatytus kvalifikacijos reikalavimus pagal šio įstatymo 47 straipsnį <...>“.
[13] Komisijos 2022 m. birželio 9 d.posėdžio protokolas Nr. 7.
Komentarai
0 komentarų
Tam, kad paliktumėte komentarus prisijunkite