2022-01-11 SAM ESSC Tikrinimo ataskaitos (2021-07-01 Nr. 4S-682) papildymas
VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ TARNYBA
M. LIEPOS 1 D. TIKRINIMO ATASKAITOS NR. 4S-682(7.3Mr) PAPILDYMAS
Sveikatos apsaugos ministerijos Ekstremalių sveikatai situacijų centrui
Centrinei projektų valdymo agentūrai
Žiniai Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijai |
2022-01-11 Į 2021-11-09
Į 2021-10-18
Į 2021-12-30 |
Nr. Nr.
Nr.
Nr. |
4S-30 (7.3 Mr) 02-1079
2021/2-6000
(1.1.20Mr-12)10-6833 |
- Įvadinė dalis
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo (toliau – Įstatymas) 95 straipsnio 1 dalies 2 punktu, Viešųjų pirkimų tarnyba (toliau – Tarnyba) atliko Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos, Nacionalinės visuomenės sveikatos priežiūros laboratorijos, Sveikatos apsaugos ministerijos Ekstremalių sveikatai situacijų centro ir Sveikatos priežiūros ir farmacijos specialistų kompetencijų centro dalies 2020 m. įvykdytų pirkimų bei jų pagrindu sudarytų sutarčių vykdymo patikrinimą (toliau – Tikrinimas) ir 2021 m. liepos 1 d. surašė tikrinimo ataskaitą Nr. 4S-682 (7.3 Mr) (toliau – Tikrinimo ataskaita).
2021 m. spalio 18 d. gavus iš Centrinės projektų valdymo agentūros prašymą[1] pateikti išsamų pirkimo „Chalatai (COVID-19)“ (pirkimo Nr. 481500) (toliau – Pirkimas), kurį atliko Sveikatos apsaugos ministerijos Ekstremalių sveikatai situacijų centras (toliau – Perkančioji organizacija), vertinimą ir paaiškėjus, jog Perkančioji organizacija Tarnybai Tikrinimo metu nebuvo pateikusi Pirkimo dokumentų, ko pasekoje Tarnyba Tikrinimo metu atliko tik Pirkimo pagrindu 2021 m. balandžio 8 d. sudarytos Pirkimo sutarties Nr. 2020-04-08-1MPP vykdymo tikrinimą, Tarnybos Priežiūros skyriaus vyriausioji specialistė Eglė Spudulytė atliko išsamų Pirkimo procedūrų tikrinimą ir parengė Tikrinimo ataskaitos papildymą.
Pirkimas įvykdytas įgyvendinant projektą „Priemonių, užtikrinančių efektyvų ūmių infekcinių ir lėtinių kvėpavimo takų ligų diagnostiką, valdymą ir kontrolę, įgyvendinimas“, projekto Nr. J02-CPVA-V-11-0002.
- Informacinė dalis
- Tikrinimo tikslas – patikrinti, ar organizuojant ir vykdant Pirkimą buvo laikomasi Įstatymo ir kitų su jo įgyvendinimu susijusių teisės aktų reikalavimų.
- Pagrindiniai tikrinimo atlikimo klausimai:
- Ar Perkančioji organizacija galėjo su Pirkimą laimėjusiu tiekėju, kurio pasiūlymas neatitiko Pirkimo techninės specifikacijos reikalavimų, vykdyti neskelbiamas derybas?
- Ar Perkančioji organizacija derybų metu galėjo su Pirkimą laimėjusiu tiekėju derėtis dėl Pirkimo techninėje specifikacijoje nustatytų reikalavimų, kurių tiekėjo pasiūlymas neatitiko, esminių pakeitimų?
- Ar Perkančioji organizacija turėjo atmesti pasiūlymą, kuris neatitiko Pirkimo techninės specifikacijos reikalavimų, vadovaujantis Įstatymo 45 straipsnio 1 dalies 1 punktu?
- Tikrinimo metu taikomi metodai:
- Perkančiosios organizacijos ir Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos (toliau – SAM) pateiktų dokumentų peržiūra ir jų analizė;
- informacijos, esančios Tarnybos administruojamose duomenų bazėse analizė.
- Tikrinimo metu pateikti dokumentai:
Perkančiosios organizacijos[2] ir SAM[3] pateikti dokumentai ir paaiškinimai.
III. Dėstomoji dalis
Dėl pasaulinio COVID-19 protrūkio ir greito viruso plitimo įvairiuose Europos Sąjungos regionuose eksponentiškai išaugo asmeninių apsaugos priemonių (toliau – AAP), kaip antai veido kaukių, pirštinių, apsauginių kombinezonų ar akių apsaugos priemonių, taip pat medicinos priemonių, kaip antai chirurginių kaukių, apžiūrai naudojamų pirštinių ir tam tikrų chalatų, paklausa. Dėl eksponentinio paklausos augimo smarkiai sutriko pasaulinė šių gaminių tiekimo grandinė.
Siekiant, kad išteklių įsigijimo ir atvežimo į šalį procedūra taptų sklandesnė, Ministro Pirmininko 2020 m. kovo 22 d. potvarkiu Nr. 51 buvo sudaryta darbo grupė klausimams, susijusiems su materialinių išteklių aprūpinimu valstybės lygio ekstremaliosios situacijos dėl koronaviruso metu, koordinuoti ir spręsti (toliau – Materialinių išteklių aprūpinimo darbo grupė)[4]. Įgyvendinant Materialinių išteklių aprūpinimo darbo grupės 2020 m. kovo 27 d. posėdžio protokolinį sprendimą:
- SAM Visuomenės sveikatos departamento specialistai parengė pagrindinių AAP, kurias privalo turėti gydymo įstaigos (sąrašas buvo sudarytas vadovaujantis Europos ligų prevencijos ir kontrolės centro pranešimu „Dėl asmeninių apsaugos priemonių (AAP) poreikio sveikatos priežiūros įstaigose, kuriose gydomi pacientai, galimai užsikrėtę ar sergantys koronavirusu COVID-19“ https://www.ecdc.europa.eu/sites/default/files/documents/novel-coronavirus-personal-protectiveequipment-needs-healthcare-settings.pdf) technines specifikacijas, kurios lietuvių ir anglų kalbomis buvo išplatintos įvairioms įstaigoms, verslo organizacijoms, diplomatinėms tarnybos ir kt., siekiant paskleisti informaciją kokių AAP ieškoma įsigijimui[5].
- Ekonomikos ir inovacijų ministerijai buvo pavesta parengti ir pristatyti informaciją apie Lietuvos gamintojų pajėgumus kovojant su COVID-19 – kas tuo metu gamino, kokiomis apimtimis, kur platino, kokius artimiausius planus turėjo, skatinant Lietuvos gamintojų pasitelkimą[6].
- VšĮ „Versli Lietuva“ sukūrė internetinę platformą, kurioje buvo susisteminti Lietuvos gamintojų bei tiekėjų, galinčių tiekti priemones kovai su COVID-19, pasiūlymai ir sudarytas jų viešai skelbiamas sąrašas, kuriuo naudojosi įstaigos ir ūkio subjektai, planavę įsigijimus. Remiantis šia informacija buvo operatyviai sudarytas sąrašas potencialių tiekėjų bei Lietuvos gamintojų, kurie buvo pateikę informaciją apie siūlomas įsigyti AAP[7].
Materialinių išteklių aprūpinimo darbo grupės 2021 m. balandžio 1 d. vykusio posėdžio metu SAM kartu su VšĮ Versli Lietuva buvo pavesta parengti tiekėjų atrankos kriterijus, atsižvelgiant į tai, kurie tiekėjai dideliais kiekiais kokybiškas prekes gali tiekti tiesiogiai, o kur reikalingas tiesioginis pirkimas iš užsienio tiekėjų.
Materialinių išteklių aprūpinimo darbo grupės 2021 m. balandžio 2 d. vykusio posėdžio metu buvo:
- patvirtinti Centralizuotų viešųjų pirkimų organizavimo procesų etapai ir atsakingų asmenų sąrašas, kuris turėjo būti taikomas, jei minėta darbo grupė pavestų atitinkamą priemonę pirkti SAM;
- pavesta Ekonomikos ir inovacijų ministerijai ypatingos skubos tvarka atrinkti tiekėjus ir atlikti visus kitus reikalingus veiksmus kad SAM galėtų tęsti reikalingų priemonių įsigijimą.
Sveikatos apsaugos ministro 2020 m. kovo 18 d. įsakymu Nr. V-441 „Dėl darbo grupės asmens sveikatos priežiūros įstaigų aprūpinimo medicinine įranga ir medicinos priemonėmis valstybės lygio ekstremalios situacijos visoje šalyje dėl Covid-19 ligos (koronaviruso infekcijos) plitimo grėsmės ir karantino laikotarpiu koordinavimui sudaryti“ sudaryta darbo grupė (toliau – SAM darbo grupė), bendradarbiaudama su VšĮ „Versli Lietuva“ deleguotais atstovais potencialių AAP tiekėjų ir gamintojų sąrašą trūkstamoms AAP įsigyti sudarė vadovaujantis šiais kriterijais:
- prioritetą teikiant Lietuvos gamintojams;
- vertinant AAP priemonės funkcines savybes (vertino pasitelkti ekspertai);
- vertinant gamintojų/importuotojų pateiktus turimus konkrečių gaminių sertifikatus;
- pristatymo terminus ir kiekius;
- gaminių kainas.
Vadovaujantis Centralizuotų viešųjų pirkimų organizavimo procesų etapais[8], patvirtintais Materialinių išteklių aprūpinimo darbo grupės 2021 m. balandžio 2 d. vykusio posėdžio metu, SAM pasitelkė ekspertus, kurie padėjo operatyviai įvertinti gaunamus AAP įsigijimo pasiūlymus. SAM pažymėjo[9], kad „siekiant užtikrinti tinkamą Lietuvos gamintojų siūlomų produktų vertinimą buvo ieškoma galimybės pasitelkti kompetentingas institucijas, kaip antai – Valstybinio mokslinių tyrimų instituto Fizinių ir technologijos mokslų centras, tačiau paaiškėjo, kad minėta įstaiga gali vertinti tik veido apsaugos priemones, todėl toliau buvo bendradarbiaujama su fiziniais asmenimis, turinčiais reikiamas kompetencijas“. Kaip nurodo SAM[10], nebuvo prašoma, jog pasitelkti ekspertai pateiktų nešališkumo deklaracijas ir konfidencialumo pasižadėjimus.
Nustatyta, kad VšĮ „Versli Lietuva“ atrinktą tiekėjo UAB „Interscalit“ pasiūlymą dėl chalatų tiekimo 2020 m. balandžio 2 d. pateikė[11] SAM. Šio tiekėjo pasiūlymą, „atsižvelgdami į tiekėjo pateiktų prekių pavyzdžių kokybę ir funkcines savybes, vertino SAM pakviesti ekspertai“[12]. SAM darbo grupė, bendradarbiaudama su VšĮ „Versli Lietuva“ specialistais bei pasitelktais ekspertais, pasiūlė[13] Perkančiajai organizacijai sudaryti chalatų įsigijimo sutartį su atrinktu tiekėju UAB „Interscalit“.
Perkančiajai organizacijai pavedimą skubos tvarka įsigyti chalatus (bendras perkamas kiekis mėn. 29 400) davė sveikatos apsaugos ministras – valstybės lygio ekstremalios situacijos valstybės operacijų vadovas, 2020 m. balandžio 8 d. parengdamas sprendimą Nr. V-772 „Dėl įpareigojimo organizuoti skubų asmens apsaugos priemonių pirkimą“ (toliau – Operacijų vadovo sprendimas). Perkančiosios organizacijos vadovas 2020 m. balandžio 8 d. pavedė[14] nuolatinei viešųjų pirkimų komisijai, pirkimams į valstybės medicinos rezervą vykdyti, (toliau – Komisija) nupirkti šias asmens apsaugos priemones.
Komisija, vykdydama Operacijų vadovo sprendimą bei Perkančiosios organizacijos vadovo pavedimą, atsižvelgdama į SAM „parengtus poreikius su techninėmis specifikacijomis“, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. vasario 26 d. nutarimu Nr. 152 „Dėl valstybės lygio ekstremalios situacijos paskelbimo“ Lietuvoje paskelbtą valstybės lygio ekstremaliąją situaciją, SAM darbo grupės protokolinį sprendimą[15] (nutarta siūlyti Perkančiajai organizacijai „inicijuoti pirkimo procedūras su tiekėjais, kuriuos atrinko pakviesti ekspertai, įvertinę ūkio subjektų siūlymus, atsižvelgiant į jų pateiktų prekių pavyzdžių kokybę ir funkcines savybes“), taip pat į tai, kad, daugėjant COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) atvejų, buvo ypatinga skuba užtikrinti asmens sveikatos priežiūros įstaigų aprūpinimą asmeninėmis apsaugos priemonėmis COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) pacientų sveikatos priežiūros paslaugoms teikti, sprendė[16] pirkimą atlikti ypatingos skubos tvarka, vadovaujantis Įstatymo 71 straipsnio 1 dalies 3 punkto ir 72 straipsnio 3 dalies nuostatomis, neskelbiamų derybų būdu.
Komisija taip pat nutarė[17] kreiptis į, VšĮ „Versli Lietuva“ atrinktą ir SAM paskirtų ekspertų teigiamai įvertintą, potencialų tiekėją UAB „Interscalit“ ir apklausti jį žodžiu, nes šis tiekėjas galėjo pagaminti ir pateikti chalatus.
Tiekėjui UAB „Interscalit“ pasiūlius Perkančiajai organizacijai patiekti vienkartinių nesterilių chalatų – 29.400 vnt. už 97.472,76 Eur su PVM, buvo nuspręsta[18], atsižvelgiant į tai, kad „tiekėjo pasiūlyta kaina nėra per didelė ir perkančiajai organizacijai nepriimtina, nes Sveikatos apsaugos ministerijai yra žinoma ir jai yra pritarta. Pristatymo terminai Sveikatos apsaugos ministerijai yra priimtini – prekių pristatymas dalimis, o galutinis pristatymo terminas – per 1 mėnesį nuo sutarties pasirašymo“, laimėjusiu pasiūlymu pripažinti vienintelį Pirkimui pateiktą UAB „Interscalit“ pasiūlymą.
2020 m. balandžio 8 d. su tiekėju UAB „Interscalit“ Perkančioji organizacija pasirašė pirkimo sutartį Nr. 2020-04-08-1MPP (toliau – Sutartis).
Vertinant Perkančiosios organizacijos veiksmų teisėtumą Įstatymo 71 straipsnio 1 dalies 3 punkto nuostatų laikymosi aspektu, neskelbiamų derybų procedūra galėjo būti taikoma, kadangi Pirkimo metu susiklosčiusi situacija (COVID-19 pandemija) šalyje visiškai nepriklausė nuo Perkančiosios organizacijos ir nulėmė Pirkimo būdo (neskelbiamų derybų) parinkimą, be to, vykdydama Pirkimo procedūras, Perkančioji organizacija galėjo nesilaikyti Įstatymo 72 straipsnio 2 dalyje nustatytų neskelbiamų derybų vykdymo etapų ir kitų pirkimo procedūroms bei sutarties turiniui nustatytų reikalavimų, nes tokią išimtį, Perkančiajai organizacijai palengvinančią bei sutrumpinančią pirkimo procedūras, leido Įstatymas. Tačiau Tarnyba atkreipia Perkančiosios organizacijos dėmesį į tai, kad ateityje turėtų būti vengiama situacijų, kai siūlymus, kokį tiekėją neskelbiamam pirkimui turi pasirinkti Perkančioji organizacija, jai pateikia įstaiga, kuriai Perkančioji organizacija yra pavaldi, nes tai kelia abejonių Perkančiosios organizacijos savarankiškumu priimant atitinkamus sprendimus.
Dėl techninės specifikacijos
Kaip paminėta pirmiau, techninę specifikaciją chalatams parengė ne Perkančioji organizacija, bet SAM. Šioje techninėje specifikacijoje nurodyta, kad „1. Chalatas turi būti: 1.1. vienkartinis; 1.2. nesterilus; 1.3. pagamintas iš 100 % polipropileno, SMS ar lygiavertės medžiagos; 1.4. pralaidus orui; 1.5. nepralaidus skysčiams; 1.6. su elastiniais, gerai priglundančiais rankogaliais, nevaržančiais judesių; 1.7. užsegamas velkro tipo lipdukais, plastmasinėmis spaudėmis ar užtrauktuku. 2. Turi atitikti EN 14126 arba lygiaverčio standarto reikalavimus ir būti pažymėti CE ženklu“.
VšĮ „Versli Lietuva“ atrinktą tiekėjo UAB „Interscalit“ pasiūlymą vertino SAM pasitelkti ekspertai. Vienas iš trijų ekspertų (ekspertas P.V.) pateikė pastabas tiekėjo UAB „Interscalit“ pasiūlytiems[19] chalatams: „a. turėtų būti apie 20 cm ilgesnis. b. juosmeninėje dalyje šniūreliai turėtų būti stipriai ilgesni, nes neapsijuosia du kartus apie liemenį ir neišeina užsirišti jų priekyje. c. Medžiaga tvirta, tačiau labai elektrinasi. d. ar bus gaminami dydžiai? Nes šis pavyzdinis – vieno dydžio? TRŪKUMUS PAŠALINUS – TINKAMI“.
Perkančioji organizacija, atsižvelgdama į tai, kad tuo metu pasiūlyti chalatus galėjo tik vienintelis tiekėjas UAB „Interscalit“, su juo pasirašė Sutartį, nors chalatų parametrai nevisiškai atitiko SAM techninėje specifikacijoje nustatytus reikalavimus. Sutarties priede Nr. 1 nurodyta, kad chalato „žaliava – 100 % polipropilenas (30 g/m2 – 40 g/ m2); dydis – universalus; dizainas – chirurginis (maunamas iš nugaros); patogios/nespaudžiančios gumelės rankogaliuose; chalato ilgis ~1,45 m (nuo pečių iki chalato apačios); raiščio per liemenį ilgis tinkamas apjuosti du kartus per liemenį (taip, kad būtų galima surišti priekyje); orui pralaidus; skysčius atstumiantis, tačiau ne nepralaidus: <...>“.
Palyginus SAM parengtą techninę specifikaciją su technine specifikacija, pateikta Sutarties priede Nr. 1, matyti, kad tiekėjo UAB „Interscalit“ pasiūlyti chalatai neatitiko trijų SAM parengtoje techninėje specifikacijoje nustatytų reikalavimų: chalatai turėjo būti nepralaidūs skysčiams (pasiūlyta – skysčius atstumiantis, tačiau ne nepralaidus), užsegami velkro tipo lipdukais, plastmasinėmis spaudėmis ar užtrauktuku (pasiūlyta – raiščio per liemenį ilgis tinkamas apjuosti du kartus per liemenį (taip, kad būtų galima surišti priekyje) bei turėjo atitikti EN 14126 arba lygiaverčio standarto reikalavimus ir būti pažymėti CE ženklu (pasiūlyta – nesertifikuoti). SAM, teikdama paaiškinimus Tarnybai, nurodė[20], kad „Pagrindinis neatitikimas tarp AAP techninių specifikacijų ir atrinkto pasiūlymo buvo tas, kad gaminys nesertifikuotas ir nepažymėtas CE ženklu“, taip pat atkreipė dėmesį į tai, kad „atsižvelgiant į Europos Komisijos 2020 m. kovo 13 d. rekomendaciją (ES) 2020/403 dėl atitikties vertinimo ir rinkos priežiūros procedūrų atsižvelgiant į COVID-19 grėsmę (OL 2020L 791, p.1) ir siekiant užtikrinti kad COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) protrūkio sąlygomis sveikatos priežiūros darbuotojai būtų tinkamai aprūpinami asmeninėmis apsaugos priemonėmis 2020 m. kovo 19 d. buvo priimtas sveikatos apsaugos ministro – valstybės lygio ekstremaliosios situacijos valstybės operacijų vadovo sprendimas Nr. V-456 „Dėl leidimo įsigyti CE ženklu nepažymėtas asmenines apsaugos priemones“, kuriuo buvo leista Ekstremalių sveikatai situacijų centrui įsigyti CE ženklu nepažymėtas AAP, jei pateikti dokumentai, patvirtinantys šių gaminių atitiktį Pasaulio sveikatos organizacijos rekomenduojamiems techniniams sprendimams“. SAM taip pat pažymėjo apie tai, kad pagal VšĮ „Versli Lietuva“ „pateiktą galimų AAP tiekėjų/gamintojų suvestinę, kitų pasiūlymų dėl vienkartinių chalatų įsigijimo, nebuvo gauta“[21].
Tarnyba, apibendrindama išdėstytas aplinkybes, vertinti Perkančiosios organizacijos veiksmų, kaip pažeidžiančių Įstatymo 45 straipsnio 1 dalies 1 punktu nuostatas, neturi pagrindo, nes:
- neskelbiamų derybų procedūra galėjo būti taikoma, nes Pirkimo metu susiklosčiusi situacija (COVID-19 pandemija) šalyje visiškai nepriklausė nuo Perkančiosios organizacijos ir nulėmė Pirkimo būdo (neskelbiamų derybų) parinkimą;
- Įstatymo 72 straipsnio 3 dalies (redakcija nuo 2020 m. kovo 19 d.) nuostatos leido Perkančiajai organizacijai, vykdant Pirkimo procedūras, nesilaikyti Įstatymo 72 straipsnio 2 dalyje nustatytų neskelbiamų derybų vykdymo etapų:
2.1) pasirinktus tiekėjus raštu kviesti pateikti pasiūlymus;
2.2) patikrinti, ar nėra pirkimo dokumentuose nustatytų tiekėjų pašalinimo pagrindų, ar tiekėjai atitinka keliamus kvalifikacijos reikalavimus ir, jeigu taikytina, reikalaujamus kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartus;
2.3) Įstatymo 66 straipsnyje nustatyta tvarka derėtis su dalyviais ir prašyti jų pateikti galutinius pasiūlymus. Perkančioji organizacija neprivalo prašyti pateikti galutinio pasiūlymo tuo atveju, kai neskelbiamose derybose dalyvauja vienas tiekėjas;
2.4) įvertinti galutinius pasiūlymus ir nustatyti laimėtoją;
3) Perkančioji organizacija galėjo nesilaikyti kitų Pirkimo procedūroms bei Pirkimo sutarties turiniui nustatytų reikalavimų[22];
4) Perkančioji organizacija galėjo nesilaikyti Įstatymo 66 straipsnyje deryboms nustatytų reikalavimų ir sąlygų, pavyzdžiui, tokių, kaip reikalavimo nekeisti perkančiosios organizacijos nustatytų minimalių reikalavimų (Įstatymo 66 straipsnio 1 dalies 3 punktas) bei draudimo derėtis dėl pirkimo dokumentuose nustatytų minimalių reikalavimų, pasiūlymo vertinimo kriterijų ir tvarkos, galutinio derybų rezultato, užfiksuoto derybų protokoluose ar po derybų pateiktuose galutiniuose pasiūlymuose (Įstatymo 66 straipsnio 2 dalis).
Apibendrindama išdėstytą, Tarnyba daro išvadą, kad sudarydama Sutartį su tiekėju
UAB „Interscalit“, kurio siūlomų prekių parametrai ne visa apimtimi atitiko techninės specifikacijos reikalavimus, Perkančioji organizacija nepažeidė Įstatymo 17 straipsnio 1 dalyje įtvirtintų principų, nes, žodžiu tardamasi su tiekėju UAB „Interscalit“ dėl pristatomų prekių savybių, galėjo pakeisti kai kuriuos neesminius chalatų parametrus techninėje specifikacijoje, siekdama galutinio Pirkimo rezultato tikslo – aprūpinti asmens sveikatos priežiūros įstaigas medicininėmis priemonėmis (chalatais).
[1] Centrinės projektų valdymo agentūros 2021 m. spalio 18 d. prašymas pateikti išsamų pirkimo vertinimą
Nr. 2021/2-6000.
[2] Perkančiosios organizacijos 2021 m. lapkričio 9 d. raštas Nr. 02-1079.
[3] SAM 2021 m. gruodžio 30 d. raštas Nr. (1.1.20Mr-12)10-6833.
[4] Ministro Pirmininko 2020 m. kovo 22 d. potvarkiu Nr. 51 Materialinių išteklių aprūpinimo darbo grupei buvo pavesta: 1. koordinuoti valstybės institucijų ir įstaigų veiksmus, organizuojant ir užtikrinant sklandų būtinųjų materialinių išteklių (apsaugos priemonių, reagentų ir kitų) poreikių nustatymą, jų įsigijimą ir pristatymą į Lietuvos Respubliką bei paskirstymą valstybės lygio ekstremaliosios situacijos metu; 2. teikti Vyriausybei, Vyriausybės ekstremalių situacijų komisijai ir valstybės ekstremaliosios situacijos operacijų vadovui pasiūlymus dėl priemonių, kurių reikia materialinių išteklių aprūpinimui užtikrinti.
[5] SAM 2021 m. gruodžio 30 d. raštas Nr. (1.1.20Mr-12)10-6833.
[6] SAM 2021 m. gruodžio 30 d. raštas Nr. (1.1.20Mr-12)10-6833.
[7] SAM 2021 m. gruodžio 30 d. raštas Nr. (1.1.20Mr-12)10-6833.
[8] SAM buvo įpareigota pasitelkti ekspertus, galinčius operatyviai, 2 val. laikotarpiu, įvertinti gaunamų AAP pasiūlymų tinkamumą.
[9] SAM 2021 m. gruodžio 30 d. raštas Nr. (1.1.20Mr-12)10-6833.
[10] SAM 2021 m. gruodžio 30 d. raštas Nr. (1.1.20Mr-12)10-6833.
[11] VšĮ „Versli Lietuva“ Eksporto departamento Sektoriaus plėtros vadovo 2020 m. balandžio 2 d. 8:37 val. el. laiškas „Galutiniai pasiūlymai“ SAM Strateginio planavimo ir valdymo skyriaus vedėjui.
[12] Perkančiosios organizacijos 2021 m. lapkričio 9 d. raštas Nr. 02-1079.
[13] SAM darbo grupės 2020 m. balandžio 7 d. protokolas Nr. LP-104.
[14] Perkančiosios organizacijos vadovo 2020 m. balandžio 8 d. rezoliucija Operacijų vadovo sprendime.
[15] SAM darbo grupės 2020 m. balandžio 7 d. protokolas Nr. LP-104.
[16] Komisijos 2020 m. balandžio 8 d. protokolas Nr. 1.
[17] Komisijos 2020 m. balandžio 8 d. protokolas Nr. 2.
[18] Komisijos 2020 m. balandžio 8 d. protokolas Nr. 2.
[19] Tiekėjo UAB „Interscalit“ pasiūlyme (pasiūlymas pateiktas Lietuvos aprangos ir tekstilės įmonių asociacijai LATIA) nurodyta, kad chalatas: „žaliava – 100 % polipropilenas (30 g/m2 – 40 g/ m2); dydis – universalus; dizainas – chirurginis (maunamas iš nugaros ir nugaroje surišamas); patogios/nespaudžiančios gumelės rankogaliuose; orui pralaidus; skysčius atstumiantis, tačiau ne nepralaidus; <...> kaina 2,70 eur/vnt + PVM, kaina pateikta be pristatymo.<...>“. Tiekėjo UAB „Interscalit“ pasiūlyme (Pasiūlymas niekam neadresuotas. Chalato parametrai įrašyti ranka) nurodyta, kad chalato žaliava – 100 % polipropilenas (30 g/m2 – 40 g/ m2); universalus dydis; chirurginis (maunamas iš nugaros); rankogaliai su gumelėmis; ilgis – ~1,45 cm; dirželis; pralaidus orui; nepralaidus skysčiams; supakuotas po 1 vnt. 2,74+PVM=3,32“.
[20] SAM 2021 m. gruodžio 30 d. raštas Nr. (1.1.20Mr-12)10-6833.
[21] SAM darbo grupės 2020 m. balandžio 7 d. posėdžio protokolas Nr. LP-104 ir VšĮ „Versli Lietuva“ parengta gautų pasiūlymų 2020 m. balandžio 3 d. suvestinė.
[22] Įstatymo 72 straipsnio 3 dalis.
Komentarai
0 komentarų
Tam, kad paliktumėte komentarus prisijunkite