2020-10-08 UAB "Vilniaus vystymo kompanija" Pirkimai 427375, 474033, 479189 tikrinimo ataskaita
TIKRINIMO ATASKAITA
UAB „Vilniaus vystymo kompanija“ Algirdo g. 19 03219 Vilnius El. p. info@vilniausvystymas.lt
|
2020-10- |
Nr. |
4S- (7.3E) |
Į 2020-05-06 2020-07-07 2020-07-08 2020-07-22 2020-07-27 2020-09-24
|
Nr. |
10-BP-(88.3) el. laiškai el. laiškas el. laiškas el. laiškas el. laiškas |
|
Vilniaus miesto savivaldybės administracijai Konstitucijos pr. 3 09601 Vilnius El. p. savivaldybe@vilnius.lt |
|
|
|
- Įvadinė dalis
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo (toliau – Įstatymas) 95 straipsnio 1 dalies 2 punktu, Viešųjų pirkimų tarnyba (toliau – Tarnyba), atliko UAB „Vilniaus vystymo kompanija“ vykdytų viešųjų pirkimų: „Projekto „Kultūrinį – istorinį reformacijos paveldą reprezentuojančio Reformatų sodo atkūrimas ir sutvarkymas“ detaliųjų archeologinių tyrimų paslaugos“ (skelbtas Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (toliau – CVP IS) 2019-03-27, pirkimo Nr. 427375) (toliau – Pirkimas_1), „Projekto „Kultūrinį – istorinį reformacijos paveldą reprezentuojančio Reformatų sodo atkūrimas ir sutvarkymas“ detaliųjų archeologinių tyrimų paslaugos“ (skelbtas CVP IS 2020-02-21, pirkimo Nr. 474033) (toliau – Pirkimas_2) ir „Projekto „Kultūrinį – istorinį reformacijos paveldą reprezentuojančio Reformatų sodo atkūrimas ir sutvarkymas“ rūsio ir kitų archeologinių radinių tvarkybos darbai“ (skelbtas CVP IS 2020-03-25, pirkimo Nr. 479189) (toliau – Pirkimas_3) (toliau visi kartu – Pirkimai), bei Pirkimo_1 pagrindu Vilniaus miesto savivaldybės administracijos su VšĮ „Kultūros paveldo išsaugojimo pajėgos“ 2019-06-05 sudarytos paslaugų teikimo sutarties Nr. A64-188/19 (toliau – Sutartis_1), bei Pirkimo_2 pagrindu Vilniaus miesto savivaldybės administracijos su VšĮ „Kultūros paveldo išsaugojimo pajėgos“ 2020-04-20 sudarytos paslaugų teikimo sutarties Nr. A64-166/20 (toliau – Sutartis_2) (toliau visos kartu – Sutartys) patikrinimą (toliau – Tikrinimas). Vilniaus miesto savivaldybės administracija įgaliojo[1] UAB „Vilniaus vystymo kompanija“ (toliau – Perkančioji organizacija) vykdyti Pirkimus.
- Informacinė dalis
1.Tikrinimo tikslas
Patikrinti, ar vykdyti Pirkimas_1, Pirkimas_2 ir Pirkimas _3, atitinka Įstatymo[2] ir (ar) kitų su jo įgyvendinimu susijusių teisės aktų reikalavimus.
- Pagrindiniai tikrinimo atlikimo klausimai
2.1. Ar Pirkimais neperkamos tos pačios paslaugos ir darbai;
2.2. Ar Pirkimuose nustatyti kvalifikacijos reikalavimai nėra dirbtinai ribojantys konkurenciją;
2.3. Ar Sutartys vykdomos pagal jose įtvirtintas sąlygas;
2.4. Ar Sutartys tinkamai paskelbtos CVP IS;
2.5. Ar specialistų pakeitimas atitinka Įstatymo ir (ar) kitų su jo įgyvendinimu susijusių teisės aktų reikalavimus.
- Tikrinimo metu taikomi metodai
3.1. Perkančiosios organizacijos pateiktų dokumentų peržiūra ir jų analizė;
3.2. Informacijos, esančios Tarnybos administruojamose duomenų bazėse analizė.
- Tikrinimo metu pateikti dokumentai
4.1. Perkančiosios organizacijos pateikti dokumentai ir paaiškinimai[3].
III. Dėstomoji dalis
3.1.Dėl Pirkimuose perkamų paslaugų ir darbų
2019-03-27 CVP IS buvo paskelbtas Pirkimas_1. Viešųjų pirkimų komisijos[4] posėdyje[5] nuspręsta Pirkimą_1 vykdyti atviro konkurso būdu. 2019-02-26 Užduotyje pirkimui nurodyta, kad Pirkimo_1 objektui skiriama 127 920,84 Eur be PVM (154 784,22 Eur su PVM). Perkamos detaliųjų archeologinių tyrimų paslaugos – suprojektuotų įrengti 2 infiltracinių tranšėjų (kasečių) bei naujos lietaus nuotekų ir vandentiekio tinklų trasos tiesimo vietose atlikti detaliuosius archeologinius tyrimus. Pasiūlymus Pirkimui_1 pateikė du tiekėjai: UAB „Kultūros vertybių paieška“ (96 777,01 Eur su PVM) ir VšĮ „Kultūros paveldo išsaugojimo pajėgos“ (143 663,30 Eur su PVM). Laimėtoju pripažinta UAB „Kultūros vertybių paieška“[6], kuri buvo pakviesta pasirašyti paslaugų teikimo sutartį[7]. Tačiau UAB „Kultūros vertybių paieška“ 2019-05-15 raštu Nr. 2019/05/15-1a „Dėl atsisakymo pasirašyti sutartį“ informavo Perkančiąją organizaciją, kad negali pasirašyti sutarties dėl to, kad pagal „LR galiojančius ir archeologinius tyrimus reglamentuojančius įstatymus, Leidimų atlikti archeologinius tyrimus išdavimo tvarkos aprašą (toliau – Aprašas), vienam archeologui einamaisiais metais išduodami 10 tyrimų leidimų (Aprašo p. 40.9), o siekiant gauti daugiau – būtina parengti tyrimų ataskaitas už gautus leidimus, t. y. atsiskaityti. Deja, per konkurso dokumentų tikrinimo etapą, šiuo metu įmonėje dirbantis archeologas gavo maksimalų leidimų skaičių, o pirkimo sąlygose nurodyti labai riboti paslaugų teikimo terminai, todėl parengti tyrimų ataskaitas ir sudaryti galimybę gauti naują tyrimų leidimą Reformatų parkui – neturime“. Atsižvelgdama į šias aplinkybes, Perkančioji organizacija informavo[8] UAB „Kultūros vertybių paieška“, kad ji netenka „pasiūlymų galiojimo užtikrinimo – 800 EUR užstato, pervesto į UAB „Vilniaus vystymo kompanija“ atsiskaitomąją sąskaitą“. Siekdama įrodyti, kad pasiūlymo galiojimo užtikrinimas nebuvo grąžintas UAB „Kultūros vertybių paieška“, Perkančioji organizacija Tarnybai pateikė dokumentus[9], įrodančius, kad minėtą užstatą ji pripažino gautomis pajamomis. Tuomet Perkančioji organizacija įvertino kito tiekėjo – VšĮ „Kultūros paveldo išsaugojimo pajėgos“ – pasiūlymą ir jį pripažino laimėjusiu pasiūlymu[10]. Vilniaus miesto savivaldybės administracija su VšĮ „Kultūros paveldo išsaugojimo pajėgos“ sudarė Sutartį_1.
2020-02-21 CVP IS buvo paskelbtas Pirkimas_2. Viešųjų pirkimų komisijos[11] posėdyje[12] nuspręsta Pirkimą_2 vykdyti atviro konkurso būdu. 2020-02-03 Užduotyje pirkimui Nr. 18/2020P nurodyta, kad Pirkimo_2 objektui skiriama 226 486,73 Eur be PVM (274 048,94 Eur su PVM). Perkamos detaliųjų archeologinių tyrimų paslaugos – ūkinio kiemo, vaikų žaidimo aikštelės, paminklo, tualeto, laiptų polinių pamatų, fontano upelio, lietaus, vandens trasos bei kituose Reformatų sodo Pylimo g. Vilniuje, tvarkymo projekto įgyvendinimo vietose atlikti detaliuosius archeologinius tyrimus. Pasiūlymą Pirkimui_2 pateikė vienas tiekėjas – VšĮ Kultūros paveldo išsaugojimo pajėgos“ (273 594,92 Eur su PVM). Perkančioji organizacija įvertino šio tiekėjo pasiūlymą, jį pripažino laimėjusiu[13]. Vilniaus miesto savivaldybės administracija su VšĮ „Kultūros paveldo išsaugojimo pajėgos“ sudarė Sutartį_2.
2020-03-25 CVP IS buvo paskelbtas Pirkimas_3. Viešųjų pirkimų komisijos[14] posėdyje[15] nuspręsta Pirkimą_3 vykdyti skelbiamos apklausos būdu (mažos vertės pirkimas). 2020-01-24 Prašyme leisti atlikti viešąjį pirkimą Nr. A252-45/20(3.10.15E-INF) nurodyta, kad Pirkimo_3 objektui skiriama 42 709,00 Eur be PVM (51 677,89 Eur su PVM). Perkami tvarkybos darbai –
2018-2019 m. statybos objekte atliktų archeologinių kasinėjimų metu atidengtų statinių mūro ir dangų liekanų apsaugojimas ir pažymėjimas, numanomos bažnyčios pamatų vietos pažymėjimas, lauko akmenų grindiniu esamu pastato liekanų perimetru, erdvės po rūsio skliautais užpylimas tankintu žvyro sluoksniu. Pasiūlymus Pirkimui_3 pateikė du tiekėjai –VšĮ „Kultūros paveldo išsaugojimo pajėgos“ (51 481,57 Eur su PVM) ir UAB „AKORDAS 1“ (51 498,98 Eur su PVM). Šių tiekėjų pasiūlymai nevertinti, nes Perkančioji organizacija, vadovaudamasi Įstatymo 29 straipsnio 3 dalimi[16], priėmė sprendimą nutraukti Pirkimo_3 procedūras[17] dėl techninės klaidos, įsivėlusios Pirkimo_3 dokumentuose.
Apibendrinant išdėstytą, matyti, kad Pirkimais perkamos archeologinių tyrimų paslaugos skirtingose Reformatų sodo vietose (Pirkimas_1 ir Pirkimas_2) bei tvarkybos darbai (Pirkimas_3), t. y. Pirkimais neperkamos tos pačios paslaugos ir darbai.
3.2. Dėl Pirkimuose nustatytų kvalifikacinių reikalavimų
Tarnyba teikia pastabas dėl žemiau nurodytų kvalifikacijos reikalavimų:
- Pirkimo_1 sąlygų 32.1 punkte nustatyto kvalifikacijos reikalavimo: „Tiekėjo <...> patirtis – per pastaruosius 3 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 metus) yra įvykdęs ar vykdo bent vieną ar daugiau detaliųjų archeologinių tyrimų sutarčių, kurių bendra vertė yra ne mažesnė kaip 0,5 tiekėjo pasiūlymo vertės (EUR be PVM) <...>“.
- Pirkimo_2 sąlygų 33.1 punkte nustatyto kvalifikacijos reikalavimo: „Tiekėjas <...> per pastaruosius 3 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 metus) yra įvykdęs ar vykdo bent vieną ar daugiau detaliųjų archeologinių tyrimų sutarčių, kurių bendra vertė yra ne mažesnė kaip 115 000 EUR be PVM <...>“.
Dėl pirmojo kvalifikacinio reikalavimo pastebėtina, kad Pirkime_1 reikalaujamą įvykdytų / vykdomų sutarčių vertę susiejant su teikiamo pasiūlymo verte susidaro situacija, kad tiekėjo įvykdytų sutarčių vertė tampa priklausoma nuo jo pasiūlymo dydžio, dėl to skirtingiems tiekėjams faktiškai taikomas skirtingo dydžio kvalifikacinis reikalavimas.
Tiekėjo kvalifikacijos reikalavimų nustatymo metodika[18] (toliau – Metodika) išskiria tris pirkimo sutarčių vertes: didelė, vidutinė ir maža. Vadovaujantis šia Metodika Pirkimo_2 vertė – 226 486,73 Eur be PVM[19] – priskiriama didelės vertės[20] pirkimo sutartims, todėl keliami reikalavimai tiekėjui būti įvykdžiusiam / vykdyti tam tikros apimties sutartį turėtų būti minimalūs. Metodikos 21.1.4 punkte „Patirtį įrodančių sutarčių vertė“ nurodyta, kad „pirkimo vykdytojas neprivalo prašyti būti įvykdžius arba vykdyti sutartį (-is) ne mažiau kaip 0,5 pirkimo objekto vertės – apimtis gali būti nustatoma ir mažesnė. <...> Tokia praktika formuotina atsižvelgiant į tai, jog nustatant aukštą įvykdytos (vykdomos) sutarties koeficientą dalyje pirkimų susidaro ydinga situacija, kad pasiūlymą neretai gali pateikti tik vienas tiekėjas, tuo tarpu pirkimo vykdytojo tikslas yra gauti konkurencingus pasiūlymus. <...> Atitinkamai, kuo aukštesnės vertės sutartis, tuo žemesnis turi būti nustatomas koeficientas, pavyzdžiui, kai sudaroma didelės vertės pirkimo sutartis – koeficientas 0,3, vidutinės vertės pirkimo sutartis – 0,5, mažos vertės pirkimo sutartis – 0,7“. Atsižvelgiant į tai, Perkančioji organizacija, nustatydama tiekėjų kvalifikacijos reikalavimus, patirtį įrodančių sutarčių vertei turėjo taikyti koeficientą ne 0,51, o 0,3.
Pirkime_3 nustatyti kvalifikacijos reikalavimai konkurencijos neriboja.
3.3. Dėl Sutarčių vykdymo pagal jose įtvirtintas sąlygas
Sutartis_1 įvykdyta, o Sutartis_2 vykdoma pagal jose įtvirtintas sąlygas. Pirkimo_3 procedūros nutrauktos, todėl sutartis nesudaryta.
3.4. Dėl Sutarčių paskelbimo CVP IS
Sutartis_1 sudaryta 2019-06-05, tačiau CVP IS ji paskelbta tik 2020-01-07, taip pat CVP IS nepaviešintas laimėjusio dalyvio pasiūlymas, kaip tai nustatyta Įstatymo 86 straipsnio 9 dalyje[21]. Atsižvelgiant į tai, kad Sutartis_1 buvo paskelbta pavėluotai (vėluota daugiau nei 6 mėnesius), o laimėjusio dalyvio pasiūlymas iki šiol nepaskelbtas CVP IS, Tarnyba konstatuoja, kad Perkančioji organizacija pažeidė Įstatymo 86 straipsnio 9 dalies reikalavimus ir 17 straipsnio 1 dalyje[22] įtvirtintą skaidrumo principą. Be to, norime atkreipti dėmesį į tai, kad CVP IS Perkančioji organizacija neteisingai nurodė tiekėją, t. y. CVP IS nurodyta ne VšĮ „Kultūros paveldo išsaugojimo pajėgos“, o UAB „Kultūros vertybių paieška“.
Sutartis_2, laimėjusio dalyvio pasiūlymas paskelbtas CVP IS laikantis Įstatymo nuostatų.
Pirkimo_3 sutartis nesudaryta.
3.5. Dėl specialistų keitimo
VšĮ „Kultūros paveldo išsaugojimo pajėgos“ (toliau – Sutarties_1 vykdytojas), remdamasi Sutarties_1 10.6.2 punktu[23], kreipėsi[24] į Vilniaus miesto savivaldybės administraciją su prašymu leisti pakeisti specialistą, nurodytą pasiūlyme siekiant atitikti tiekėjams keliamus kvalifikacijos reikalavimus bei atsakingą už Sutarties_1 vykdymą. Perkančioji organizacija patikrino Sutarties_1 vykdytojo pateiktus naujo skiriamo specialisto kvalifikaciją pagrindžiančius dokumentus ir nustatė, kad siūlomas specialistas atitinka Pirkimo_1 sąlygose nustatytus kvalifikacijos reikalavimus, todėl gali būti pasitelkiamas Sutarties_1 vykdymui[25]. Specialisto keitimo priežastis – specialistas atsisakė tyrinėti Vilniuje esančioje Reformatų sodo teritorijoje, argumentuodamas tuo, kad užtruko Pirkimo_1 procedūros, o jis pradėjo dirbti kitame objekte.
VšĮ „Kultūros paveldo išsaugojimo pajėgos“ (toliau – Sutarties_2 vykdytojas), remdamasi Sutarties_2 10.6.2 punktu[26], kreipėsi[27] į Vilniaus miesto savivaldybės administraciją su prašymu leisti pakeisti specialistą, nurodytą pasiūlyme siekiant atitikti tiekėjams keliamus kvalifikacijos reikalavimus bei atsakingą už Sutarties_2 vykdymą. Perkančioji organizacija patikrino Sutarties_2 vykdytojo pateiktus naujo skiriamo specialisto kvalifikaciją pagrindžiančius dokumentus ir nustatė, kad siūlomas specialistas atitinka Pirkimo_2 sąlygose nustatytus kvalifikacijos reikalavimus, todėl gali būti pasitelkiamas Sutarties_2 vykdymui[28]. Specialisto keitimo priežastis – suradus archeologiškai vertingą kultūrinį sluoksnį, specialistas šiuo laikotarpiu atlieka papildomus archeologinius tyrimus Zapyškio senojo miesto, Kauno r., vietoje, todėl negali tyrinėti Vilniuje, Reformatų sodo teritorijoje.
Tarnyba, įvertinusi aukščiau nurodytas specialistų keitimo aplinkybes bei naujai pasitelkiamų specialistų kvalifikaciją pagrindžiančius dokumentus, pažeidimų nenustatė.
IV dalis. Išvados, rekomendacijos
4.1. Išvados, įpareigojimai
Perkančioji organizacija, laiku ir tinkamai nepaskelbusi Sutarties_1, pažeidė Įstatymo 86 straipsnio 9 dalies reikalavimus ir 17 straipsnio 1 dalyje įtvirtintą skaidrumo principą. Atsižvelgdama į tai bei vadovaudamasi Įstatymo 95 straipsnio 2 dalies 5 punktu, Tarnyba įpareigoja Perkančiąją organizaciją nedelsiant, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas, tinkamai paskelbti CVP IS laimėjusio tiekėjo pasiūlymą bei CVP IS nurodyti teisingą informaciją apie tiekėją, su kuriuo sudaryta Sutartis_1. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo 5 ir 17 straipsniais, nesutikę su Tarnybos Tikrinimo ataskaita, Jūs galite ją apskųsti teismui šio įstatymo nustatyta tvarka.
4.2. Rekomendacijos
- Perkančioji organizacija, rengdama pirkimo dokumentus ir nustatydama tiekėjų kvalifikacijos reikalavimus, turi vadovautis Metodikos nuostatomis, ir siekti, kad kvalifikacijos reikalavimai būtų proporcingi pirkimo objektui ir tikslūs bei aiškūs. Taip pat nustatant tiekėjų kvalifikacijos reikalavimus reikėtų nesieti įvykdytų / vykdomų sutarčių vertės su teikiamo pasiūlymo verte.
- Perkančioji organizacija, sudarydama viešųjų pirkimų sutartis, privalo jas paviešinti Įstatymo nustatyta tvarka.
[1] Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2019-02-21 įgaliojimas Nr. 30-444/19 (Pirkimui_1); Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2020-01-31 įgaliojimas Nr. 30-258/20 (Pirkimui_2); Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2020-01-31 įgaliojimas Nr. 257/20 (Pirkimui_3);
[2] Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymas (redakcija nuo 2019-01-01 (Pirkimui_1), redakcija nuo 2019-12-31 (Pirkimui_2) ir redakcija nuo 2020-03-19 (Pirkimui_3);
[3] 2020-05-06 Perkančiosios organizacijos raštas Nr. 10-BP-(88.3) „Dėl informacijos ir dokumentų, susijusių su pirkimu Nr. 427375, pirkimu Nr. 474033 ir pirkimu Nr. 479189, pateikimo“, 2020-07-07 el. laiškas „Dėl dokumentų ir informacijos pateikimo“, 2020-07-07 el. laiškas „Prašymas“, 2020-07-08 el. laiškas „Dėl dokumentų ir informacijos pateikimo“, 2020-07-22 el. laiškas „Dėl Reformatų sodo pirkimų, informacijos pateikimo“ ir 2020-07-27 el. laiškas „Dėl Pirkimo 427375 – Projekto „Kultūrinį – istorinį reformacijos paveldą reprezentuojančio Reformatų sodo atkūrimas ir sutvarkymas“ detaliųjų archeologinių tyrimų paslaugos, teikiamų dokumentų“;
[4] Perkančiosios organizacijos direktoriaus 2018-11-21 įsakymas Nr. 408 „Dėl nuolatinės viešųjų pirkimų komisijos sudarymo atvirų (tarptautinių ir supaprastintų) pirkimų procedūroms atlikti“ (2019-03-25 įsakymas „Dėl viešųjų pirkimų komisijos papildymo laikinaisiais nariais“; 2019-05-09 įsakymas Nr. 97 „Dėl nuolatinės viešųjų pirkimų komisijos sudarymo atvirų (tarptautinių ir supaprastintų) pirkimų procedūroms atlikti“);
[5] Viešųjų pirkimų komisijos 2019-03-25 posėdžio protokolas Nr. 1T-1;
[6] Viešųjų pirkimų komisijos 2019-05-08 posėdžio protokolas Nr. 1T-4;
[7] Perkančiosios organizacijos 2019-05-08 raštas Nr. 10-BP-(85.5) „Dėl viešojo pirkimo rezultatų ir kvietimo pasirašyti sutartį“;
[8] Perkančiosios organizacijos 2019-05-15 raštas Nr. 10-BP-(90.8) „Dėl viešojo pirkimo procedūrų eigos“;
[9] 1) Buhalterinė pažyma dėl UAB „Kultūros vertybių paieška“ pripažinimo baudų pajamomis pagal 2019-05-15 raštą Nr. 10-BP-(90.8); 2) 2020-07-24 aktas dėl skolų suderinimo;
[10] Viešųjų pirkimų komisijos 2019-05-17 posėdžio protokolas Nr. 1T-6;
[11] Perkančiosios organizacijos direktoriaus 2019-08-12 įsakymas Nr. 167/1 „Dėl nuolatinės viešųjų pirkimų komisijos sudarymo atvirų (tarptautinių ir supaprastintų) pirkimų procedūroms atlikti“ (Perkančiosios organizacijos direktoriaus 2020-02-19 įsakymas Nr. 23 „Dėl viešųjų pirkimų komisijos nario – sekretoriaus paskyrimo“);
[12] Viešųjų pirkimų komisijos 2020-02-19 posėdžio protokolas Nr. 1T-1;
[13] Viešųjų pirkimų komisijos 2020-04-09 posėdžio protokolas Nr. 1T-5;
[14] Perkančiosios organizacijos direktoriaus 2019-08-12 įsakymas Nr. 167/1 „Dėl nuolatinės viešųjų pirkimų komisijos sudarymo atvirų (tarptautinių ir supaprastintų) pirkimų procedūroms atlikti“ (Perkančiosios organizacijos direktoriaus 2020-03-25 įsakymas „Dėl viešųjų pirkimų komisijos nario – sekretoriaus paskyrimo“);
[15] Viešųjų pirkimų komisijos 2020-03-25 posėdžio protokolas Nr. 03-25(1)-1;
[16] „Bet kuriuo metu iki pirkimo sutarties <...> sudarymo <...> perkančioji organizacija turi teisę savo iniciatyva nutraukti pradėtas pirkimo <...> procedūras, jeigu atsirado aplinkybių, kurių nebuvo galima numatyti, ir privalo tai padaryti, jeigu buvo pažeisti šio įstatymo 17 straipsnio 1 dalyje nustatyti principai ir atitinkamos padėties negalima ištaisyti“.
[17] Viešųjų pirkimų komisijos 2020-04-10 posėdžio protokolas Nr. 03-25(1)-3;
[18] Tiekėjo kvalifikacijos reikalavimų nustatymo metodika, patvirtinta Tarnybos 2017-06-29 įsakymu Nr. 1S-105 „Dėl tiekėjo kvalifikacijos reikalavimų nustatymo metodikos patvirtinimo;
[19] Perkančiosios organizacijos 2020-02-03 Užduotis pirkimui Nr. 18/2020P;
[20] Metodikoje nustatyta, kad pirkimo sutarties vertė, kai perkamos prekės arba paslaugos, yra laikoma didele, jei ji lygi ar didesnė kaip 209 000 Eur be PVM;
[21] „Perkančioji organizacija laimėjusio dalyvio pasiūlymą, sudarytą pirkimo sutartį, preliminariąją sutartį ir šių sutarčių pakeitimus, <...> ne vėliau kaip per 15 dienų nuo pirkimo sutarties ar preliminariosios sutarties sudarymo ar jų pakeitimo, bet ne vėliau kaip iki pirmojo mokėjimo pagal jį pradžios Viešųjų pirkimų tarnybos nustatyta tvarka turi paskelbti Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje“;
[22] „Perkančioji organizacija užtikrina, kad vykdant pirkimą būtų laikomasi lygiateisiškumo, nediskriminavimo, abipusio pripažinimo, proporcingumo, skaidrumo principų.“;
[23] „Vykdytojas turi teisę prašyti Užsakovo pakeisti Vykdytojo pasitelktą specialistą tuo atveju, jei specialistas yra atleidžiamas, išeina iš darbo, ar dėl kitų priežasčių daugiau kaip 10 (dešimt) darbo dienų negali vykdyti savo pareigų, susijusių su Sutarties įgyvendinimu. Vykdytojas savo prašymą dėl specialisto pakeitimo Užsakovui pateikia raštu, nurodydamas pakeitimo priežastis bei pridėdamas dokumentus, patvirtinančius specialisto atitikimą konkurso sąlygose nurodytiems kvalifikaciniams reikalavimams“;
[24] Sutarties_1 vykdytojo 2019-06-05 raštas „Dėl specialisto keitimo“ ir 2019-06-05 raštas „Dėl specialisto keitimo priežasčių“;
[25] Perkančiosios organizacijos 2019-06-05 raštas Nr. 10-SP-(109-10) „Dėl atsakingų asmenų paskyrimo“;
[26] „Vykdytojas turi teisę prašyti Užsakovo pakeisti Vykdytojo pasitelktą specialistą tuo atveju, jei specialistas yra atleidžiamas, išeina iš darbo, ar dėl kitų priežasčių daugiau kaip 10 (dešimt) darbo dienų negali vykdyti savo pareigų, susijusių su Sutarties įgyvendinimu. Vykdytojas savo prašymą dėl specialisto pakeitimo Užsakovui pateikia raštu, nurodydamas pakeitimo priežastis bei pridėdamas dokumentus, patvirtinančius specialisto atitikimą Pirkimo sąlygose nurodytiems kvalifikaciniams reikalavimams“;
[27] Sutarties_2 vykdytojo 2020-05-20 raštas „Dėl specialisto keitimo“ ir 2020-05-20 raštas „Dėl specialisto keitimo priežasčių“;
[28] Perkančiosios organizacijos 2020-05-22 raštas Nr. 10-SP-(100-15) „Dėl atsakingų asmenų paskyrimo“;
Komentarai
0 komentarų
Komentarai prie šio straipsnio nėra leidžiami