išvada 2020 (30)
VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ TARNYBA
Turto valdymo ir ūkio departamentui 2020-08- Nr. 4S- (7.4E)
prie Lietuvos Respublikos Į 2020-08-07 Nr. 8D-1219
vidaus reikalų ministerijos
Šventaragio g. 2
01510 Vilnius
Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijai
Šventaragio g. 2
01510 Vilnius
VERTINIMO IŠVADA
Viešųjų pirkimų tarnyba (toliau – Tarnyba), vadovaudamasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 95 straipsnio 1 dalies 2 punktu, atliko Turto valdymo ir ūkio departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos (toliau – Perkančioji organizacija) vykdomo pirkimo vertinimą.
I dalis. Bendra informacija
Pirkimo pavadinimas, numeris (jeigu skelbtas), pirkimo paskelbimo (kvietimo pateikti paraišką/pasiūlymą) data/ sutarties pavadinimas, data, numeris | „Visuomenės informavimo kampanijos žiniasklaidoje parengimo ir įgyvendinimo paslaugos Nr. VRM-A46-53“ (2020-07-02 skelbtas Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (toliau – CPV IS), pirkimo Nr. 495864) (toliau – Pirkimas) |
Pirkimo vykdymo/sutarties sudarymo teisinis pagrindas | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymas (aktuali redakcija nuo 2020-07-01) (toliau – Įstatymas), Mažos vertės pirkimų tvarkos aprašo, patvirtinto Tarnybos direktoriaus 2017-06-28 įsakymu Nr. 1S-97 ir Prekių, paslaugų ir darbų viešųjų pirkimų planavimo, organizavimo, atlikimo bei atskaitomybės taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2019-04-15 įsakymu Nr. 1V-361 nuostatos |
Pirkimo būdas | Mažos vertės skelbiamos apklausos pirkimas |
Planuojama (nenurodoma, jeigu pirkimas vertinamas iki vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūros), faktinė pirkimo/sutarties vertė Eur be PVM | Iki 60.000,00 Eur su PVM. |
Tiekėjas / teikėjas / rangovas / koncesininkas, juridinio asmens kodas (su kuriuo sudaryta sutartis) | - |
Pirkimo/sutarties vertinimo apimtys/etapas | Dalinis vertinimas dėl ekonominio naudingumo vertinimo kriterijų nustatymo / Pirkimo vertinimas po vokų atplėšimo. |
Pirkimas finansuojamas ES lėšomis, projekto pavadinimas, Įgyvendinančioji institucija | - |
II dalis. Vertinimo apimtyje nustatyti pažeidimai
III dalis. Kiti nustatyti pažeidimai
IV dalis. Sprendimas
Įvertinusi, Perkančiosios organizacijos pateiktus, su Pirkimu susijusius dokumentus ir CVP IS esančią Pirkimo informaciją, Tarnyba, atlikusi dalinį Pirkimo vertinimą, pažeidimų, susijusių su Pirkimo dokumentuose nustatytais ekonominio naudingumo vertinimo kriterijais nenustatė, todėl neprieštarauja, kad Perkančioji organizacija tęstų Pirkimo procedūras. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo 5 ir 17 straipsniais, nesutikę su Tarnybos sprendimu, Jūs galite jį apskųsti teismui šio įstatymo nustatyta tvarka. |
Pastabos
Atkreiptinas dėmesys į tai, kad nustatomi ekonominio naudingumo vertinimo kriterijai skirti ne tik laimėtojui nustatyti ar pasiūlymams palyginti vykdant viešojo pirkimo procedūras, tačiau privalo būti perkelti į Pirkimo sutartį. Sudarydama Pirkimo sutartį, Perkančioji organizacija privalo griežtai laikytis Pirkimo dokumentuose numatytų sąlygų[1], (taip pat nurodyti, kad Pirkimo sutarties vykdymo metu rengiami straipsniai privalo atitikti pateikto Visuomenės informavimo kampanijos tekstinio turinio pavyzdžio (Parametro P4) kokybinius reikalavimus), t. y. ekonominio naudingumo vertinimo kriterijus „Kokybė (T) ir Kūrybiškumas (B) perkelti į Pirkimo sutartį, tokiu būdu užtikrinant paslaugų kokybės atitiktį kokybiniams reikalavimams, kurie buvo vertinami ir už kurių išpildymą buvo suteikti balai bei potencialios naudos, kuri buvo apskaičiuota vertinant tiekėjų pasiūlymų ekonominį naudingumą, gavimą. |
[1] Pirkimo dokumentų Specialiųjų sąlygų 10 p. Sutarties nuostatos / Sutarties projektas: „2.8 Paslaugų teikėjas įsipareigoja naudoti visas techniniame pasiūlyme nurodytas priemones (koncepcija, planas, straipsniai, turinio projektas, papildomos rinkodaros priemonės ir t.t.)“.
Komentarai
0 komentarų
Komentarai prie šio straipsnio nėra leidžiami