išvada 2020 (10)
VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ TARNYBA
VšĮ Vilniaus universiteto ligoninės Santaros klinikoms Santariškių g. 2 08661 Vilnius
| 2020-02- | Nr. | 4S -- 4S- (7.4) | |
Į | 2020-02-17 | Nr. | SR-654 |
I VERTINIMO IŠVADA
Viešųjų pirkimų tarnyba (toliau – Tarnyba), vadovaudamasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 95 straipsnio 1 dalies 2 punktu, atliko VšĮ Vilniaus universiteto ligoninės Santaros klinikų vykdomo pirkimo vertinimą.
I dalis. Bendra informacija
Pirkimo pavadinimas, numeris (jeigu skelbtas), pirkimo paskelbimo (kvietimo pateikti paraišką/pasiūlymą) data/ sutarties pavadinimas, data, numeris | „Vaizdų archyvavimo ir perdavimo sistemos (PACS) technologijos atnaujinimo pirkimas VULSK Nr. 20406“ (2019-12-15 skelbtas Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (toliau – CPV IS), pirkimo Nr. 466317) (toliau – I Pirkimas). |
Pirkimo vykdymo/sutarties sudarymo teisinis pagrindas | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymas (redakcija nuo 2019-11-01) (toliau – Įstatymas). |
Pirkimo būdas | Atviras konkursas |
Planuojama (nenurodoma, jeigu pirkimas vertinamas iki vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūros), faktinė pirkimo/sutarties vertė Eur be PVM | 24.794,00 Eur be PVM. |
Tiekėjas / teikėjas / rangovas / koncesininkas, juridinio asmens kodas (su kuriuo sudaryta sutartis) | - |
Pirkimo/sutarties vertinimo apimtys/etapas | Išsamus vertinimas / I Pirkimo vertinimas po tiekėjo pasiūlymo įvertinimo ir laimėtojo nustatymo iki I Pirkimo sutarties sudarymo. |
Pirkimas finansuojamas ES lėšomis, projekto pavadinimas, Įgyvendinančioji institucija | - |
Jei dėl pirkimo/sutarties vyksta teismo procesas, nurodyti ieškinio (skundo) dalykus, bylos šalių pavadinimus, ar taikomos laikinosios apsaugos priemonės, teisminio nagrinėjimo stadija, pvz., apygardos, apeliacinis teismas. |
II dalis. Vertinimo apimtyje nustatyti pažeidimai
- |
III dalis. Kiti nustatyti pažeidimai
- |
IV dalis. Sprendimas
Tarnyba, nenustatė Įstatymo nuostatų pažeidimų, todėl neprieštarauja, kad Perkančioji organizacija tęstų I Pirkimo procedūras. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo 5 ir 17 straipsniais, nesutikę su Tarnybos sprendimu, Jūs galite jį apskųsti teismui šio įstatymo nustatyta tvarka. |
Pastabos
Atkreipiame dėmesį, kad Perkančioji organizacija pagal Įstatymo 47 straipsnio 7 dalies nuostatas[3] privalo vadovautis „Tiekėjų kvalifikacijos nustatymo metodika, patvirtinta Tarnybos direktoriaus 2017-07-29 įsakymu Nr. 1S-105 „Dėl tiekėjo kvalifikacijos reikalavimų nustatymo metodikos patvirtinimo“ (toliau – Kvalifikacijos metodika). Kvalifikacijos metodikos 21.6 punkte nurodyta, kad „<...> pirkimo vykdytojas nurodo reikalaujamas kompetencijas, o tiekėjas pateikia minimalų reikalaujamas kompetencijas galinčių atlikti asmenų skaičių <...>“.
|
II VERTINIMO IŠVADA
Viešųjų pirkimų tarnyba (toliau – Tarnyba), vadovaudamasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 95 straipsnio 1 dalies 2 punktu, atliko VšĮ Vilniaus universiteto ligoninės Santaros klinikų vykdomo pirkimo vertinimą.
I dalis. Bendra informacija
Pirkimo pavadinimas, numeris (jeigu skelbtas), pirkimo paskelbimo (kvietimo pateikti paraišką/pasiūlymą) data/ sutarties pavadinimas, data, numeris | „Medicininių vaizdų archyvavimo ir perdavimo sistemos komponentų priežiūros ir plėtros pirkimas VULSK Nr. 20484“ (2019-12-18 skelbtas CPV IS, pirkimo Nr. 466323 (toliau – II Pirkimas). |
Pirkimo vykdymo/sutarties sudarymo teisinis pagrindas | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymas (redakcija nuo 2019-11-01) (toliau – Įstatymas). |
Pirkimo būdas | Atviras konkursas |
Planuojama (nenurodoma, jeigu pirkimas vertinamas iki vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūros), faktinė pirkimo/sutarties vertė Eur be PVM | 128.248,00 Eur be PVM. |
Tiekėjas / teikėjas / rangovas / koncesininkas, juridinio asmens kodas (su kuriuo sudaryta sutartis) | - |
Pirkimo/sutarties vertinimo apimtys/etapas | Išsamus vertinimas / II Pirkimo vertinimas po tiekėjo pasiūlymo įvertinimo ir laimėtojo nustatymo iki II Pirkimo sutarties sudarymo. |
Pirkimas finansuojamas ES lėšomis, projekto pavadinimas, Įgyvendinančioji institucija | - |
Jei dėl pirkimo/sutarties vyksta teismo procesas, nurodyti ieškinio (skundo) dalykus, bylos šalių pavadinimus, ar taikomos laikinosios apsaugos priemonės, teisminio nagrinėjimo stadija, pvz., apygardos, apeliacinis teismas. |
II dalis. Vertinimo apimtyje nustatyti pažeidimai
- |
III dalis. Kiti nustatyti pažeidimai
- |
IV dalis. Sprendimas
Tarnyba, nenustatė Įstatymo nuostatų pažeidimų, todėl neprieštarauja, kad Perkančioji organizacija tęstų II Pirkimo procedūras. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo 5 ir 17 straipsniais, nesutikę su Tarnybos sprendimu, Jūs galite jį apskųsti teismui šio įstatymo nustatyta tvarka. |
Pastabos
Atkreipiame dėmesį, kad Perkančioji organizacija pagal Įstatymo 47 straipsnio 7 dalies nuostatas[6] privalo vadovautis „Tiekėjų kvalifikacijos nustatymo metodika, patvirtinta Tarnybos direktoriaus 2017-07-29 įsakymu Nr. 1S-105 „Dėl tiekėjo kvalifikacijos reikalavimų nustatymo metodikos patvirtinimo“ (toliau – Kvalifikacijos metodika). Kvalifikacijos metodikos 21.6 punkte nurodyta, kad „<...> pirkimo vykdytojas nurodo reikalaujamas kompetencijas, o tiekėjas pateikia minimalų reikalaujamas kompetencijas galinčių atlikti asmenų skaičių <...>“.
|
[1] „Tiekėjas turi turėti ne mažiau kaip 5 specialistus: a) Ne mažiau kaip 3 specialistus, turinčius ne mažesnę, kaip 2 metų darbo patirtį atliekant medicininių vaizdų sistemos diegimo, konfigūravimo, priežiūros ir kompiuterinio tinklo administravimo darbus; b) Ne mažiau kaip 2 specialistus, turinčius ne mažesnę, kaip 2 metų darbo patirtį, vykdant programavimo darbus naudojant DICOM standartą ir (angl. access token) prieigos identifikatorius.“
[2] Perkančioji organizacija (2020-02-17 raštas Nr. SR-654) reikalavimus specialistų patirčiai ir skaičiui grindė tuo, kad „<...> reikalingas tam tikras kvalifikuotų specialistų skaičius, kad būtų užtikrintas perkamų prekių ir paslaugų savalaikis suteikimas nepakenkiant ligoninės darbo kokybei teikiant medicinines paslaugas pacientams 24 valandas per parą <...>.“
[3] „Tiekėjo kvalifikacijos reikalavimai nustatomi pagal Viešųjų pirkimų tarnybos patvirtintą kvalifikacijos reikalavimų nustatymo metodiką“.
[4] „Tiekėjas turi turėti ne mažiau kaip 5 specialistus: a) Ne mažiau kaip 3 specialistus, turinčius ne mažesnę, kaip 2 metų darbo patirtį atliekant medicininių vaizdų sistemos diegimo, konfigūravimo, priežiūros ir kompiuterinio tinklo administravimo darbus; b) Ne mažiau kaip 2 specialistus, turinčius ne mažesnę, kaip 2 metų darbo patirtį, vykdant programavimo darbus naudojant DICOM standartą ir (angl. access token) prieigos identifikatorius.“
[5] Perkančioji organizacija (2020-02-17 raštas Nr. SR-654) reikalavimus specialistų patirčiai ir skaičiui grindė tuo, kad „paslauga turi būti teikiama 7 dienas per savaitę po 24 val., todėl pagal Darbo kodeksą mažesnis specialistų kiekis nepadengtų visų šių valandų <...>“.
[6] „Tiekėjo kvalifikacijos reikalavimai nustatomi pagal Viešųjų pirkimų tarnybos patvirtintą kvalifikacijos reikalavimų nustatymo metodiką“.
Komentarai
0 komentarų
Komentarai prie šio straipsnio nėra leidžiami