2020-03-12 Nr. 4S-254, pirkimo Nr. 459412, NMA
VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ TARNYBA
Nacionalinei mokėjimo agentūrai prie Žemės ūkio ministerijos Blindžių g. 17 08111 Vilnius |
2020-03- Į 2020-02-24 2020-03-06 |
Nr. Nr. Nr.
|
4S- (7.4E) BRK-796 BRK-980 |
VERTINIMO IŠVADA
Viešųjų pirkimų tarnyba (toliau – Tarnyba), vadovaudamasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 95 straipsnio 1 dalies 2 punktu, atliko Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos (toliau – Perkančioji organizacija) vykdomo viešojo pirkimo dalinį procedūrų vertinimą.
I dalis. Bendra informacija
Pirkimo pavadinimas, numeris (jeigu skelbtas), pirkimo paskelbimo (kvietimo pateikti paraišką / pasiūlymą) data |
„Informacinio portalo palaikymo ir vystymo paslaugų pirkimas“ (skelbtas 2019-11-02 Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje, pirkimo Nr. 459412) (toliau – Pirkimas) |
Pirkimo vykdymo teisinis pagrindas |
Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymas (redakcija nuo 2019-01-01) (toliau – Įstatymas) |
Pirkimo būdas |
Atviras konkursas |
Planuojama (nenurodoma, jeigu pirkimas vertinamas iki vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūros), faktinė pirkimo vertė Eur be PVM |
330 000,00 Eur su PVM |
Tiekėjas / teikėjas / rangovas / koncesininkas, juridinio asmens kodas (su kuriuo sudaryta sutartis) |
– |
Pirkimo vertinimo apimtys / etapas |
Dalinis vertinimas / vertinami pasiūlymai |
Pirkimas finansuojamas ES lėšomis, projekto pavadinimas, Įgyvendinančioji institucija |
– |
Jei dėl pirkimo vyksta teismo procesas (nurodyti ieškinio (skundo) dalykus, bylos šalių pavadinimus, ar taikomos laikinosios apsaugos priemonės, teisminio nagrinėjimo stadija, pvz., apygardos, apeliacinis teismas) |
II dalis. Vertinimo apimtyje nustatyti pažeidimai
III dalis. Kiti nustatyti pažeidimai
IV dalis. Sprendimas
Atsižvelgiant į Vertinimo išvados II dalyje nustatytus Įstatymo pažeidimus, vadovaujantis Įstatymo 95 straipsnio 2 dalies 5 punktu, Tarnyba įpareigoja Nacionalinę mokėjimo agentūrą prie Žemės ūkio ministerijos nutraukti Pirkimo procedūras. Prašome apie priimtus sprendimus informuoti Tarnybą per 21 d. d. nuo šio rašto gavimo dienos. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo 5 ir 17 straipsniais, nesutikę su Tarnybos išvada, Jūs galite ją apskųsti teismui šio įstatymo nustatyta tvarka. |
Pastabos
- |
- |
Tarnybos nuomone, tiekėjų pasiūlymų vertinime, kai ekonomiškai naudingiausias pasiūlymas yra išrenkamas pagal kainos ir kokybės santykį, ydinga naudoti vertinimo kriterijų „paslaugų valdymas ir rizikos“, kadangi paslaugų rizikos valdymą turėtų siūlyti ne tiekėjas, o Perkančioji organizacija, ir tai ji turi numatyti sutartyje. Negalima tokia situacija, kad pats tiekėjas save kontroliuotų ar nustatytų atsiskaitymų tvarką, ar kad slėptų defektus, kuriuos vėliau ištaisytų už papildomus mokesčius. Be to, vertinimo kriterijus „Informacinio portalo naudotojo grafinės sąsajos ergonominis įvertinimas“ reikalauja daug tiekėjų pastangų ir yra palankesnis šį projektą anksčiau įgyvendinusiam tiekėjui. Tarnybos nuomone, vertinimo kriterijų visuma galėjo nulemti, kad pasiūlymą pateikė vienintelis, šiuo metu paslaugas Perkančiajai organizacijai teikiantis tiekėjas. |
[1] Pasirinkti pasiūlymų vertinimo kriterijai neturi perkančiajai organizacijai suteikti neribotos pasirinkimo laisvės ir turi užtikrinti veiksmingą tiekėjų konkurenciją. Pasiūlymų vertinimo kriterijai turi būti suformuluoti taip, kad tiekėjų pasiūlymuose pateiktos informacijos atitiktį nustatytiems pasiūlymų vertinimo kriterijams būtų galima patikrinti. Kilus abejonių, perkančioji organizacija turi patikrinti tiekėjo pateiktos informacijos tikslumą ir įrodymus.
Komentarai
0 komentarų
Komentarai prie šio straipsnio nėra leidžiami