išvada2018 (68)
VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ TARNYBA
PRIEŽIŪROS SKYRIUS
PIRKIMŲ VERTINIMO IŠVADA
2018 m. birželio d. Nr. 4S-
Vilnius
Viešųjų pirkimų tarnyba (toliau – Tarnyba), vadovaudamasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 95 straipsnio 1 dalies 2 punktu, įvertino Radviliškio rajono savivaldybės administracijos (toliau – Perkančioji organizacija) pateiktus dokumentus, susijusius su vykdytu viešuoju pirkimu.
I dalis. Bendra informacija
Pirkimo pavadinimas, numeris (jeigu skelbtas), pirkimo paskelbimo (kvietimo pateikti pasiūlymą) data |
„Radviliškio rajono savivaldybės viešosios informacijos spausdinimo Radviliškio rajono savivaldybės vietiniame (rajono) laikraštyje“, Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (toliau – CVP IS) skelbtas 2018 m. kovo 5 d., pirkimo Nr. 369550 (toliau – Pirkimas). |
Pirkimo būdas |
Supaprastintas atviras konkursas |
Planuojama (nenurodoma, jeigu pirkimas vertinamas iki vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūros) pirkimo sutarties vertė, su PVM/be PVM |
Faktinė Pirkimo sutarties vertė – 106 080,00 EUR su PVM (3 metams) |
Pirkimas finansuojamas ES lėšomis, projekto pavadinimas, Įgyvendinančioji institucija |
- |
Pirkimo vykdymo teisinis pagrindas (pirkimui taikomo įstatymo, supaprastintų pirkimų taisyklių redakcija) |
Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymas (redakcija nuo 2017-07-01) (toliau – Įstatymas). |
Vertinimo apimtys/etapas |
Išsamus vertinimas / Pirkimo procedūrų vertinimas po sutarties sudarymo. |
Dėl pirkimo vyksta teismo procesas (nurodyti ieškinio (skundo) dalykus, bylos šalių pavadinimus, ar taikomos laikinosios apsaugos priemonės, teisminio nagrinėjimo stadija, pvz., apygardos, apeliacinis teismas) |
- |
II dalis. Vertinimo metu nustatyti pažeidimai
III dalis Pastabos, į kurias perkančioji organizacija turėtų atsižvelgti vykdydama kitus pirkimus
|
Pirkimo sąlygų 86 punkte nustatyta, kad „Ginčų nagrinėjimas, žalos atlyginimas, pirkimo sutarties pripažinimas negaliojančia, alternatyvios sankcijos reglamentuojamos Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje“. VšĮ Radviliškio rajono paramos centras pateikė Perkančiajai organizacijai 2018 m. kovo 16 d. pretenziją. Pirkimo komisija (2018 m. kovo 19 d. posėdžio protokolas Nr. 2) nutarė pretenzijos nenagrinėti dėl praleisto jos pateikimo termino. Kita pretenzijos nenagrinėjimo priežastimi nurodyta tai, kad pretenzija pateikta ne CVP IS priemonėmis. Perkančioji organizacija, atsakydama į minėto tiekėjo pretenziją 2018-03-19 rašte Nr. S-779-(8.33) nurodė „Atsižvelgiant į tai, kad Centro pretenzija pateikta ne CVP IS priemonėmis, Perkančioji organizacija privalo jos nenagrinėti“. Tai prieštarauja Įstatymo 101 straipsnio 3 dalies nuostatai, kad „Tiekėjas, norėdamas iki pirkimo sutarties ar preliminariosios sutarties sudarymo teisme ginčyti perkančiosios organizacijos sprendimus ar veiksmus, pirmiausia raštu (faksu, elektroninėmis priemonėmis arba pasirašytinai per pašto paslaugos teikėją ar kitą tinkamą vežėją) turi pateikti pretenziją perkančiajai organizacijai“. |
IV dalis. SPRENDIMAS
Atsižvelgdama į tai, kad Įstatymo pažeidimų nenustatyta, Tarnyba neprieštarauja, kad 2018-04-09 sudaryta Pirkimo sutartis Nr. 201/8-199 gali būti vykdoma.
Komentarai
0 komentarų
Komentarai prie šio straipsnio nėra leidžiami