išvada2018 (71)
VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ TARNYBA
KONTROLĖS SKYRIUS
PIRKIMŲ VERTINIMO IŠVADA
2018 m. vasario d. Nr. 4S-
Vilnius
Viešųjų pirkimų tarnyba (toliau – Tarnyba), vadovaudamasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 95 straipsnio 1 dalies 2 punktu, įvertino Valstybinio Šiaulių dramos teatro (toliau – Perkančioji organizacija) pateiktus dokumentus, susijusius su vykdytu viešuoju pirkimu.
I dalis. Bendra informacija
Pirkimo pavadinimas, numeris (jeigu skelbtas), pirkimo paskelbimo (kvietimo pateikti pasiūlymą) data |
„Mažosios salės technologinės įrangos pirkimas“, Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje skelbtas 2017 m. lapkričio 10 d., pirkimo Nr. 352939 (toliau – Pirkimas). |
Pirkimo būdas |
Supaprastintas atviras konkursas |
Planuojama (nenurodoma, jeigu pirkimas vertinamas iki vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūros) pirkimo sutarties vertė, su PVM/be PVM |
Faktinė Pirkimo sutarties vertė – 323 970,78 EUR su PVM |
Pirkimas finansuojamas ES lėšomis, projekto pavadinimas, Įgyvendinančioji institucija |
- |
Pirkimo vykdymo teisinis pagrindas (pirkimui taikomo įstatymo, supaprastintų pirkimų taisyklių redakcija) |
Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymas (redakcija nuo 2017-07-01) (toliau – Įstatymas). |
Vertinimo apimtys/etapas |
Išsamus vertinimas / Pirkimo procedūrų vertinimas po sutarties įvykdymo |
Dėl pirkimo vyksta teismo procesas (nurodyti ieškinio (skundo) dalykus, bylos šalių pavadinimus, ar taikomos laikinosios apsaugos priemonės, teisminio nagrinėjimo stadija, pvz., apygardos, apeliacinis teismas) |
- |
II dalis. Vertinimo metu nustatyti pažeidimai
III dalis Pastabos, į kurias perkančioji organizacija turėtų atsižvelgti vykdydama kitus pirkimus
|
Pirkimo sąlygų 14.1 punkte nustatytas kvalifikacijos reikalavimas, kad „Tiekėjas turi būti siūlomos technologinės įrangos prekių gamintojas, oficialus gamintojo atstovas arba turi oficialų susitarimą su tokiu atstovu ir turi teisę įdiegti ir paleisti įrangą“. Tarnyba pastebi, kad toks reikalavimas turėtų būti nustatomas tik tuomet, kai yra būtinas ir proporcingas pirkimo objektui, yra reikalingas užtikrinti tinkamą sutarties vykdymą ir įvertinus, ar tokio reikalavimo nustatymas neribos tiekėjų konkurencijos. Reikalavimas nėra kvalifikacinis. Jei pirkimo vykdytojas gali pagrįsti reikalavimo būtinumą, tuomet jį gali kelti kaip pirkimo dokumentų reikalavimą arba kaip pirkimo sutarties vykdymo sąlygą. |
IV dalis. SPRENDIMAS
Tarnyba, atsižvelgdama į tai, kad Pirkimo sutartis įvykdyta (pateikti prekių ir darbų perdavimo aktai 2017 m. lapkričio 30 d. Nr.1, 2017 m. gruodžio 14 d. Nr. 2, 2017 m. gruodžio 19 d. Nr. 3 ir 2017 m. gruodžio 29 d. Nr. 4), sprendžia, jog nėra galimybės ištaisyti šios išvados II dalyje nustatytų Įstatymo reikalavimų pažeidimų ar nutraukti Pirkimo sutartį.
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo 5 ir 17 straipsniais, nesutikę su Tarnybos sprendimu, Jūs galite jį apskųsti teismui šio įstatymo nustatyta tvarka.
[1] „Supaprastintu pirkimu laikomas pirkimas, kurio numatoma vertė yra mažesnė už šio straipsnio 1 dalyje nurodytas vertės ribas, ir šio įstatymo 5 straipsnio 8 dalyje nurodytas pirkimas“.
[2] „Perkančioji organizacija užtikrina, kad vykdant pirkimą būtų laikomasi <...> skaidrumo principų“;
[3] „Planuojant pirkimus ir jiems rengiantis negali būti siekiama išvengti šiame įstatyme nustatytos tvarkos taikymo ar dirbtinai sumažinti konkurenciją“;
Komentarai
0 komentarų
Komentarai prie šio straipsnio nėra leidžiami