išvada2018 (52)
VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ TARNYBA
VšĮ Telšių rajono pirminės sveikatos priežiūros centrui |
2018- - Į 2018-07-09 |
Nr. Nr. F9-122 |
|
PIRKIMŲ VERTINIMO IŠVADA
2018 m. d. Nr. 4S-
Vilnius
Viešųjų pirkimų tarnyba (toliau – Tarnyba), vadovaudamasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 95 straipsnio 1 dalies 2 punktu, įvertino dokumentus, susijusius su VšĮ Telšių rajono pirminės sveikatos priežiūros centro (toliau – Perkančioji organizacija) vykdytu viešuoju pirkimu.
I dalis. Bendra informacija
Pirkimo pavadinimas, numeris (jeigu skelbtas), pirkimo paskelbimo (kvietimo pateikti pasiūlymą) data |
„Medicininė įranga“ (Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (toliau – CVP IS) skelbtas 2018 m. balandžio 11 d., pirkimo Nr. 375816) (toliau – Pirkimas). |
Pirkimo būdas |
Atviras konkursas. |
Planuojama (nenurodoma, jeigu pirkimas vertinamas iki vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūros) pirkimo sutarties vertė, su PVM/be PVM |
2069,10 Eur su PVM, 1710 Eur be PVM. |
Pirkimas finansuojamas ES lėšomis, projekto pavadinimas, Įgyvendinančioji institucija |
– |
Pirkimo vykdymo teisinis pagrindas (pirkimui taikomo įstatymo, supaprastintų pirkimų taisyklių redakcija) |
Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymas (redakcija nuo 2018-01-01) (toliau – Įstatymas). |
Vertinimo apimtys/etapas |
Dalinis vertinimas dėl Perkančiosios organizacijos atsisakymo suinteresuotam dalyviui atskleisti laimėjusio tiekėjo pasiūlytos prekės gamintoją ir modelį/ Pirkimo procedūrų vertinimas po sutarties sudarymo. |
Dėl pirkimo vyksta teismo procesas (nurodyti ieškinio (skundo) dalykus, bylos šalių pavadinimus, ar taikomos laikinosios apsaugos priemonės, teisminio nagrinėjimo stadija, pvz., apygardos, apeliacinis teismas) |
– |
II dalis. Vertinimo metu nustatyti pažeidimai
III dalis. Pastabos, į kurias Perkančioji organizacija turėtų atsižvelgti vykdydama kitus pirkimus
IV dalis. SPRENDIMAS
Tarnyba, atsižvelgdama į šios išvados II dalyje nustatytą Įstatymo 17 straipsnio 1 dalies pažeidimą, vadovaudamasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 95 straipsnio 2 dalies 5 punktu, įpareigoja Perkančiąją organizaciją:
1. panaikinti sprendimus Paaiškinimų Nr. 1 ir Nr. 2 pagrindu atsisakyti atskleisti Suinteresuoto dalyvio prašomą informaciją (įformintus Perkančiosios organizacijos 2018-04-30 CVP IS pranešimu Nr. 6130285 ir 2018-05-14 raštu Nr. S-205);
2. iš naujo nagrinėti Suinteresuoto dalyvio prašymą atskleisti laimėjusio tiekėjo UAB „Medita“ 10 Pirkimo daliai pasiūlytos laboratorinės centrifugos gamintoją ir modelį;
3. raštu informuoti Tarnybą apie įpareigojimo įvykdymą ir pateikti tai patvirtinančius dokumentus.
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo 5 ir 17 straipsniais, nesutikę su Tarnybos sprendimu, Jūs galite jį apskųsti teismui šio įstatymo nustatyta tvarka.
[1] „Perkančioji organizacija užtikrina, kad vykdant pirkimą būtų laikomasi lygiateisiškumo, nediskriminavimo, abipusio pripažinimo, proporcingumo, skaidrumo principų“.
[2] Žr. LAT 2018 m. sausio 4 d. nutartį civilinėje byloje Nr. Nr. e3K-3-16-378/2018 ir joje nurodytą praktiką.
[3] „Komercinė paslaptis – informacija, kuri atitinka visus šiuos požymius: 1) yra slapta, tai yra ji, kaip visuma, arba tiksli jos sudėtis ir sudedamųjų dalių konfigūracija apskritai nežinoma arba jos negalima lengvai gauti toje aplinkoje, kurioje paprastai dirbama su tokia informacija; 2) turi tikros ar potencialios komercinės vertės, nes yra slapta; 3) šią informaciją teisėtai valdantis asmuo imasi protingų veiksmų, atsižvelgdamas į aplinkybes, kad ją išlaikytų slaptą“.
Komentarai
0 komentarų
Komentarai prie šio straipsnio nėra leidžiami