išvada2018 (2)
VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ TARNYBA
PIRKIMŲ VERTINIMO IŠVADA
2018 m. gegužės 16 d. Nr. 4S-698
Vilnius
Viešųjų pirkimų tarnyba (toliau – Tarnyba), vadovaudamasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 95 straipsnio 1 dalies 2 punktu, įvertino Druskininkų savivaldybės administracijos (toliau – Perkančioji organizacija) pateiktus dokumentus, susijusius su viešuoju pirkimu.
I dalis. Bendra informacija
Pirkimo pavadinimas, numeris (jeigu skelbtas), pirkimo paskelbimo (kvietimo pateikti pasiūlymą) data. | „Garso įranga, skirta Druskininkų kultūros centrui modernizuoti“, 2018-02-26 skelbtas Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (toliau CVP IS), pirkimo Nr. 361227 (toliau – Pirkimas). |
Pirkimo būdas. | Supaprastintas atviras konkursas. |
Planuojama (nenurodoma, jeigu pirkimas vertinamas iki vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūros), pirkimo sutarties vertė, su PVM/be PVM. | Pirkimo planuojama vertė 92674,38 Eur be PVM, 112136,00 Eur su PVM. |
Pirkimas finansuojamas ES lėšomis, projekto pavadinimas, Įgyvendinančioji institucija. | Taip. Projektas „Druskininkų kultūros centro lauko scenos, Vilniaus al. 24, Druskininkai modernizavimas ir pritaikymas kultūros poreikiams“ (toliau – Projektas), Projekto kodas Nr. 07.1.1-CPVA-R-305-110003. Viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra. |
Pirkimo vykdymo teisinis pagrindas (pirkimui taikomo įstatymo, supaprastintų pirkimų taisyklių redakcija). | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymas (redakcija nuo 2018-01-01) (toliau – Įstatymas). |
Vertinimo apimtys/etapas. | Išsamus vertinimas / Pirkimų procedūrų vertinimas iki sutarties sudarymo. |
Dėl pirkimo vyksta teismo procesas (nurodyti ieškinio (skundo) dalykus, bylos šalių pavadinimus, ar taikomos laikinosios apsaugos priemonės, teisminio nagrinėjimo stadija, pvz., apygardos, apeliacinis teismas). | - |
II dalis. Vertinimo metu nustatyti pažeidimai
III dalis Pastabos, į kurias perkančioji organizacija turėtų atsižvelgti vykdydama kitus pirkimus
Viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros ir Druskininkų savivaldybės administracijos 2017-05-02 Iš Europos sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamo Projekto sutarties Nr. 07.1.1-CPVA-R-305-11-0003/26-183-(7.7) (toliau – Finansavimo sutartis) 1 priede (Projekto aprašymas) nurodyta, kad numatoma įsigyti garso įrangos 1 komplektą – „garso įrangos komplektą sudaro kairės ir dešinės pusės garso įranga su viršutinių dažnių kolonėlėmis (su pakabinimo bei kėlimo įranga) bei lauko kolonėlėmis įgarsinimui arti scenos ir kita papildoma įranga, reikalinga garso sistemai funkcionuoti bei jos numatomi montavimo darbai“. Paraiškoje finansuoti iš Europos sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamą Projektą (2017-03-01) (toliau – Paraiška) nurodyta garso įrangos komplekto kaina – 112136,00 Eur su PVM (išlaidos grindžiamos vidutine dviejų tiekėjų komercinių pasiūlymų kaina). Pirkimo komisijos 2017-11-10 posėdžio protokole Nr. 1 numatyta Pirkimo vertė 92674,38 Eur be PVM (112136,00 Eur su PVM) sutampa su garso įrangos komplekto kaina Paraiškoje, tačiau į Pirkimo objektą neįtraukta „kėlimo įranga“ (Pirkimo sąlygų 1 priedas (Techninė specifikacija). Perkančioji organizacija paaiškino, kad kėlimo įranga (grandininis keltuvas 2 vnt.) yra perkama kartu su apšvietimo įranga (pirkimas finansuojamas pagal tą patį Projektą). Tarnyba atkreipia dėmesį, kad Paraiškoje ir Finansavimo sutartyje numatytos įsigyti dvi kėlimo įrangos (su garso įranga ir su apšvietimo įranga). Apibendrinant išdėstytą, Perkančioji organizacija, nustatydama Pirkimo vertę, turėtų įvertinti Paraiškoje ir Finansavimo sutartyje esančius duomenis ir atsižvelgti į Pirkimo objekto sudėtį bei keliamus reikalavimus Pirkimo dokumentuose. Nagrinėjamu atveju, atsižvelgiant į tai, kad Perkančiajai organizacijai tiekėjo (galimo Pirkimo laimėtojo) pasiūlyta kaina yra priimtina (mažesnė nei suplanuota Pirkimo vertė) (Pirkimo komisijos 2018-04-04 posėdžio protokolas Nr. 10), Projekto įgyvendinimą visumoje turėtų įvertinti įgyvendinančioji institucija pagal savo kompetenciją. |
IV dalis. SPRENDIMAS
Tarnyba, nenustatė Įstatymo nuostatų pažeidimų, todėl neprieštarauja, kad Perkančioji organizaciją tęstų Pirkimo procedūras.
Komentarai
0 komentarų
Komentarai prie šio straipsnio nėra leidžiami