Ginčai, pretenzijos, skundai
- Pretenzija tenkinama iš dalies. Ar reikia motyvuoti?
- Pretenzija pateikta pavėluotai - ar taikoma VPĮ 103 straipsnio 2 dalis?
- Kaip nustatyti ar tiekėjas teikia pretenziją ar prašymą paaiškinti pirkimo dokumentus, jei pačiame dokumente tai nėra aiškiai įvardinta?
- Ar perkančioji organizacija gautą tiekėjo pretenziją gali nagrinėti ilgiau negu 5 darbo dienas, kadangi reikalinga išorinė eksperto pagalba?
- Ar gali tiekėjas pateikti pretenziją vykdant mažos vertės pirkimą per CVP IS jeigu netaikomas sutarties atidėjimo terminas?
- Ar privaloma nagrinėti tiekėjo pretenziją, kuris neteikė pasiūlymo pirkimui?
- Ar tiekėjas gali pareikšti pretenziją telefonu?
- Perkančioji organizacija iš to pačio tiekėjo dėl to paties pirkimo gavo dvi pretenzijas. Į kurią perkančioji organizacija turi atsakyti, ar turi atsakyti į abi?
- Ar privalo perkančioji organizacija nagrinėti pateiktą pretenziją tiekėjo, kuris pateikė pretenziją po vokų su pasiūlymais atplėšimo?
- Pretenziją dėl mažos vertės pirkimo gauta jau po pasiūlymų pateikimo termino pabaigos. Jeigu perkančioji organizacija sutinka koreguoti apklausos sąlygas, ar ji turėtų prašyti iš naujo pateikti pasiūlymus pagal patikslintas apklausos sąlygas, ar ji turi n
- Jeigu iki pirkimo sutarties sudarymo perkančioji organizacija gauna pretenziją, ar ji turi išlaukti kokį nors terminą iki sutarties sudarymo?
- Perkančioji organizacija dėl viešojo pirkimo nutraukimo gavo pretenziją. Ar nagrinėti ją – juk pirkimas pasibaigė jį nutraukus?
- Kokie yra pretenzijų pateikimo terminai?
- Kaip gavus pretenziją sustabdyti pirkimo procedūras?
- Ar perkančioji organizacija / perkantysis subjektas privalo tiekėjus informuoti apie pirkimo procedūrų sustabdymą gavus pretenziją?
- Ar pretenzijas tiekėjai gali teikti tik CVP IS priemonėmis?