Ar privaloma nagrinėti pretenziją, kai ji yra pateikiama paskutinę pretenzijos pateikimo dieną, po perkančiosios organizacijos darbo valandų?
Klausimas:
Ar perkančioji organizacija privalo nagrinėti pretenziją, kai ji yra pateikiama paskutinę pretenzijos pateikimo dieną, tačiau jau po perkančiosios organizacijos darbo valandų. Pavyzdžiui, pretenzijai pateikti paskutinė darbo diena buvo liepos 1 d., tiekėjas pretenziją pateikė liepos 1 dieną 17.05 val., t. y. po oficialių perkančiosios organizacijos darbo valandų?
Atsakymas:
Taip, privalo. Jeigu pretenzija pateikta laikantis VPĮ 102 str. nustatytų terminų, tiekėjas ją gali pateikti iki paskutinės pretenzijų pateikimo dienos, t. y. iki 24.00 val.
Civilinio kodekso 1.122 straipsnis. Veiksmų atlikimas paskutinę termino dieną
Jeigu kuriam nors veiksmui atlikti yra nustatytas terminas, tai šis veiksmas turi būti atliktas iki paskutinės termino dienos dvidešimt ketvirtos valandos nulis minučių <...> Visi rašytiniai pareiškimai ir pranešimai, įteikti paštui ar telegrafui arba perduoti kitomis ryšio priemonėmis iki paskutinės termino dienos dvidešimt ketvirtos valandos nulis minučių, laikomi atliktais laiku.
Komentarai
0 komentarų
Tam, kad paliktumėte komentarus prisijunkite