Tiekėjas teikia pretenzijas viena po kitos. Ką daryti?
Klausimas: Niekaip negalime pabaigti vykdyti pirkimo, tiekėjas teikia pretenzijas vieną po kitos ir vilkina pirkimo procedūras. Išnagrinėjame pretenziją ir gauname dar vieną. Mažos vertės pirkimas tęsiasi jau 3 mėnesius. Matome, kad tiekėjas piktnaudžiauja. Ką daryti?
Atsakymas: Pirmiausiai reikėtų pastebėti, kad pretenzijos pateikimas yra tiekėjo teisė, kuria jis gali naudotis siekdamas apginti pažeistus savo interesus. Perkančiosios organizacijos privalo rimtai reaguoti į gautas pretenzijas, jas atidžiai ir išsamiai išnagrinėti bei priimti pagrįstą, motyvuotą sprendimą bei pateikti išsamų atsakymą. Vis dėlto, šia teise tiekėjai negali piktnaudžiauti ir privalo ja atsakingai naudotis. Perkančiosioms organizacijoms, kurios susiduria su klausime aprašyta situacija primename:
1. Tiekėjas pretenziją dėl tam tikro perkančiosios organizacijos sprendimo ar veiksmo gali pateikti ribotą laiką. Pasibaigus šiam laikui, perkančioji organizacija neprivalo nagrinėti pretenzijos.
2. Tiekėjas dėl to paties perkančiosios organizacijos priimto spendimo ar atlikto veiksmo gali teikti tik vieną pretenziją. Pakartotinių pretenzijų perkančiosios organizacijos neprivalo nagrinėti. Tiekėjas, nepatenkintas pretenzijos išnagrinėjimo rezultatu, turi teisę kreiptis į teismą, o ne pakartotinai teikti pretenzijas su vis naujais argumentais.
Komentarai
0 komentarų
Tam, kad paliktumėte komentarus prisijunkite