Kaip viešojo pirkimo komisija turėtų organizuoti darbą, dirbant nuotoliniu būdu? Kaip tinkamai įforminti protokolus?
Klausimas:
Kaip viešojo pirkimo komisija turėtų organizuoti darbą, dirbant nuotoliniu būdu? Kaip tinkamai įforminti protokolus?
Atsakymas:
Komisijos posėdžius galima organizuoti visomis prieinamomis priemonėmis, protokolus galima surašyti ir derinti el. laiškais ar kitomis prieinamomis priemonėmis, o juos pasirašyti - arba el. parašais, arba įprastu būdu vėliau.
Svarbu, kad būtų užfiksuoti komisijos narių sprendimai (pvz. el. laiškai ar kt.). Vienas paprasčiausių ir visiems prieinamas derinimas - kai nariai Microsoft Word (ar lygiaverte programine įranga) dokumente matomų keitimų režimu (track change) parašo savo pastabas, sprendimus (fiksuojamas asmuo ir laikas).
Jei komisijos nariai naudoja asmeninius kompiuterius, jie turi pasikoreguoti naudotojo nustatymus, kad matytųsi korektiškas naudotojo vardas ir pavardė. Taip pat svarbu atkreipti dėmesį, kad asmeniniuose kompiuteriuose su pirkimu susiję dokumentai nebūtų saugomi ilgiau nei tai būtina ir turi būti užtikrinamas dokumentų konfidencialumas.
Komisijos nariai ar pirkimo organizatoriai gali nuotoliniu būdu susipažinti su pasiūlymais, tačiau, jei numatomas susipažinimas su pasiūlymais, rekomenduojame pasitikrinti, koks būtinas vokams atverti komisijos narių skaičius nustatytas CVP IS.
Rekomenduojame nustatyti, kad vokus privalo atplėšti ne visi komisijos nariai, o tik tiek, kiek užtektų kvorumui (daugiau kaip pusė visų komisijos narių. Jeigu komisija sudaryta iš 3 asmenų – tokiu atveju turi dalyvauti visi nariai).
Komentarai
0 komentarų
Tam, kad paliktumėte komentarus prisijunkite