Kaip viešinti sutartį, pasirašytą elektroniniu parašu?
Klausymas:
Kaip paviešinti sutartį, pasirašytą elektroniniu parašu?
Atsakymas:
Viešinant elektroniniu parašu pasirašytus dokumentus svarbu atkreipti dėmesį, kad tokiu būdu gali būti paviešinami pertekliniai asmens duomenys. Pagal LR Elektroninės atpažinties ir elektroninių operacijų patikimumo užtikrinimo paslaugų įstatymo 14 straipsnį asmens kodo naudojimas elektroninio parašo sertifikate yra leidžiamas ir jis Lietuvoje išduodamų elektroninių parašų sertifikatuose nurodomas. Atsižvelgiant į tai, rekomenduojama sutartis, pasiūlymus (ar kitus dokumentus) kuriuos pasirašėte elektroniniu parašu, viešai paskelbti nepasirašytus. Pavyzdžiui, neviešinti pasirašyto “ADOC” arba “PDF-LT”, o išsaugoti ir įkelti šį dokumentą sudarančius atskirus dokumentus atskirai.
Jei jūsų institucija sutartis, pasiūlymus (ar kitus dokumentus) yra paviešinusi PDF-LT formatu, dokumentai taip pat turi būti įkelti tokiu formatu ir turinio, jog būtų užtikrinti asmens duomenų apsaugą reglamentuojančių teisės aktų reikalavimai. Kaip konvertuoti PDF-LT dokumentą į PDF formato dokumentą be elektroninio parašo metaduomenų, galite peržiūrėti instrukcijoje. Reikalavimas galioja ir anksčiau paviešintoms sutartims.
Pirkimo vykdytojas bet kuriuo atveju privalo užtikrinti, kad paviešintų dokumentų turinys atitiktų organizacijoje saugomo pasirašyto dokumento originalo turinį.
Taip pat primename, jog viešindami sutartis, pasiūlymus (ar kitus dokumentus), turite įsitikinti, kad dokumente nėra perteklinių fizinių asmenų duomenų, pavyzdžiui: asmens kodo, gyvenamosios vietos adreso, telefono numerio, el. pašto adreso, gimimo datos. Viešinamuose dokumentuose šiuos duomenis prašome užtušuoti (ištrinti, uždengti).
Komentarai
0 komentarų
Tam, kad paliktumėte komentarus prisijunkite