Ar privaloma tiekėjus informuoti apie pirkimo procedūrų sustabdymą gavus pretenziją?
Klausimas:
Ar privaloma tiekėjus informuoti apie pirkimo procedūrų sustabdymą gavus pretenziją?
Atsakymas:
Ne. VPĮ nenumato pareigos informuoti suinteresuotų pirkimo dalyvių apie pirkimo procedūros stabdymą, kai yra gauta pretenzija. Informuoti tiekėjus privaloma tik apie priimtą sprendimą dėl pretenzijos ir pasikeitusius pirkimo procedūrų terminus (VPĮ 103 straipsnio 3 dalis).
Vis dėlto, rekomenduotina tiekėjus informuoti, kad pirkimo procedūros yra sustabdytos. Dažnai pretenziją pateikę tiekėjai negaudami informacijos apie procedūrų sustabdymą, susidaro klaidingą įspūdį, kad pirkimo vykdytojas jų pretenziją ignoruoja, todėl teikia pakartotines pretenzijas, skundus ir pan.
Neretai tiekėjai gavę informaciją apie sustabdytą procedūrą, klaidingai mano, jog kol procedūros sustabdytos jie negali teikti pasiūlymo ar, kad dėl procedūrų sustabdymo jiems nereikia teikti informacijos, kurią pirkimo vykdytojas paprašė pateikti dar prieš sustabdydamas procedūrą. Atsižvelgiant į tai, rekomenduotina nurodyti tiekėjams, kad pirkimo procedūrų sustabdymas nedaro jokios įtakos jų galimybei pateikti pasiūlymą ir (ar) pareigai pateikti paaiškinimus, pagrindimus ar kitą papildomą informaciją, kurios pirkimo vykdytojas paprašė iki sustabdydamas pirkimo procedūrą.
Komentarai
0 komentarų
Tam, kad paliktumėte komentarus prisijunkite